SVAR PÅ LESERSPØRSMÅL ANGÅENDE TOPPLISTEN

Kommentar: Helt ærlig er dere alle en gjeng med tapere! Oppmerksomhet, fame og materialisme er alt dere står for og bryr dere om! Tenk å brette ut livet sitt på nettet på den måten, bare for å oppnå berømmelse! Bloggere=tapere, uansett om de har vært med i Paradise "loser" hotell eller ikke! Blir kvalm bare av å høre ordet "toppliste"! Få dere et liv alle sammen, og tenk over hva som egentlig betyr noe! Kids nå til dags…*grøss*!

Svar: Hei! Jeg skjønner det at mange synes topplista er teit, og jeg er ganske enig i det egentlig. Hadde det ikke vært for topplista, hadde ikke blogging vært så stort som det er den dag i dag. Folk strever for å få flere lesere, og har et håp innerst inne alle sammen om å komme opp på den berømte topplista. For de fleste topplistebloggerne fremstiller livene deres som perfekte, og de lever på en rosa sky der hvor dyre ting dumper ned i postkassen deres daglig. Hadde det ikke vært for topplisten, tror jeg bloggere hadde blogget mer for sin egen del, og ikke for å få flest mulig lesere. Men det blir feil å si at vi bloggere ikke har et liv, for det har vi. Men hvis du synes vi er så teite, hvorfor leser du da bloggen min? Vi alle interesserer oss for forskjellige ting, og vi bloggere liker å uttrykke oss gjennom tekst og bilder. Hvertfall jeg elsker å skrive! Derfor hender det at tekstene mine blir litt for lange, og ikke alle orker å lese gjennom. Akkurat som dette innlegget. Hehe:-)

Tror dere blogging hadde vært så stort som det er i dag, uten topplisten?
Blogger du for å få flest mulig lesere, eller mest for din egen del?

28 kommentarer
    1. Heisann. Om blogging hadde vært like stort uten topplisten tør jeg ikke uttale meg om nå, siden jeg ikke har blogget så lenge selv.
      Selv har jeg begynt å blogge fordi jeg liker å skrive, og får jeg lesere og kommenarer, ser jeg på det som en bonus og ikke selvfølge 🙂

    2. Jeg er helt enig med deg. Synes det er folkets fulle rett til å blogge, men det er synd at det er blitt et slik “must” å komme på den blogglisten. Når en først er kommet opp dit, så virker det som mye stress.. men noen må være på lista, og jeg unner de som er der, de har arbeidet for å komme seg dit, så noen goder må det jo være:)

    3. Jeg blogger for min egen del. Jeg elsker å skrive og fortelle om meningene mine! Men det er veldig koselig å få kommentarer om at folk faktisk liker bloggingen min. Men jeg har ingen ambisjoner om å komme på topplisten. Jeg tror nok blogging er blitt så stort som det er på grunn av topplisten, dessverre. Men sånn er det blitt, og er ikke så mye å gjøre med det egentlig 🙂

    4. HERRE! HVEM SKREV DEN KOMMENTAREN ? HVAR DET EN ANONYM
      PINGLE VIST DE VAR ANONYM ASSA ! VIST DEN PERSONEN SKAL VERE SANN HVORFOR GÅR HAN INN PÅ BLOGGER DA ??
      DU ER KJEMPE PEN TUVA 🙂
      SJEKKE UT : http://WWW.FR0GGIE.BLOGG.NO <3 DET ER BESTISEN MIN SOM ER 10 ÅR OG VILL OPP NÅ MÅLET SITT ME BLOGG 🙂 VILL DU LINKE TIL DEN BLOGGEN KANSJE ?
      IKKE FOR OG MASE MEN MEN
      DU HAR EN FIN BLOGG :))

    5. Jeg blogger egentlig fordi jeg liker å ta bilder, og da er en blogg kjekk å ha når man kan legge ut bildene på den 🙂 men for å være ærlig så har jeg jo også lyst på flere lesere, men hvem har vel ikke det?

    6. Jeg er helt enig.. Det er jo ingen vits i å lese blogger om du syns det er helt drit!
      La være, da!!
      Selv om jeg er misunnelig på de som er på topplista, har jeg ingen grunn til å bli sur som denne personen ble…
      OMG for en person som skriver sånt!

    7. KAN DU TREKKE KONKURANSEN !!? <3< 3 KAN DU TREKKE KONKURANSEN !!? <3< 3 KAN DU TREKKE KONKURANSEN !!? <3< 3 KAN DU TREKKE KONKURANSEN !!? <3< 3 KAN DU TREKKE KONKURANSEN !!? <3< 3 KAN DU TREKKE KONKURANSEN !!? <3< 3 KAN DU TREKKE KONKURANSEN !!? <3< 3 KAN DU TREKKE KONKURANSEN !!? <3< 3 KAN DU TREKKE KONKURANSEN !!? <3< 3 KAN DU TREKKE KONKURANSEN !!? <3< 3 KAN DU TREKKE KONKURANSEN !!? <3< 3 KAN DU TREKKE KONKURANSEN !!? <3< 3 KAN DU TREKKE KONKURANSEN !!? <3< 3 KAN DU TREKKE KONKURANSEN !!? <3< 3 KAN DU TREKKE KONKURANSEN !!? <3< 3 KAN DU TREKKE KONKURANSEN !!? <3< 3 KAN DU TREKKE KONKURANSEN !!? <3< 3 KAN DU TREKKE KONKURANSEN !!? <3< 3 KAN DU TREKKE KONKURANSEN !!? <3< 3 KAN DU TREKKE KONKURANSEN !!? <3< 3 KAN DU TREKKE KONKURANSEN !!? <3< 3 KAN DU TREKKE KONKURANSEN !!? <3< 3 KAN DU TREKKE KONKURANSEN !!? <3< 3 KAN DU TREKKE KONKURANSEN !!? <3< 3 KAN DU TREKKE KONKURANSEN !!? <3< 3 KAN DU TREKKE KONKURANSEN !!? <3< 3 KAN DU TREKKE KONKURANSEN !!? <3< 3 KAN DU TREKKE KONKURANSEN !!? <3< 3 KAN DU TREKKE KONKURANSEN !!? <3< 3

    8. E jo kje sånn at bloggera blogge all dritn di oppleve, di nevne jo bare det brae som skjer, derfor alle trur di har et perfekt liv! 🙂

    9. just for funn, men er jo utrolig kjedelig og blogge uten at noen leser det du skriver, men for meg gjør det ingenting om det bare er 50-100 som leser bloggen min når jeg har innleg annen vær dag, synes det er litt koslig:)

    10. Jeg er ganske enig i det du sier.
      Jeg har blogg,men blogger mest for min gene del for jeg liker å skrive,og har ingenting i mot av og skrive om livet mitt. På bloggen skriver jeg ikke at alt er perfekt,og det er det ikke heller. Jeg liker bloggen din veldig godt,den er fin og ikke for “skrytete”. Ikke for å dømme noen,men fks. voe på hennes blogg så virker det som hun har et perfekt liv,og livet går på skinner. Det blir lizzom litt feil for meg,for jeg vil lese om noe jeg kjenner meg igjen i. Jeg har ikke et perfekt liv,og liker heller ikke å lese om folk som bare “skryter” , og mener de har det perfekt. PS! Dette var IKKE vondt ment mot voe. // Thea

    11. Tror egentlig at det er litt sjalusi ute og går her, fordi at de som virkelig bryr seg om at paradise hotel folka har kommet på topplista er nok sjalue fordi at de ikke er der og at de ikke får så mye oppmerksomhet som de andre fra paradise hotel 🙂
      jeg digger at de er på topplista 😀

    12. Jeg blogger mest for min egen del, men jeg tror at alle blogger litt for mange lesere og sånnt. Jeg blogger mest om mitt liv og det jeg føler får å lever av. Jeg får min del synes bare at det er artig å blogge og lese blogger. Jeg tror ikke at blogging hadde vært det samme idag uten topplisten, for det er så mange som vil bli kjente på nettet og være perfekte på bilder og alt det der. Jeg som meg selv tar bilder både stygge, fine, kule og rare bare får aritghets skyld! Det gjør jeg nå uasett om jeg har blogg eller ikke.
      Håper på respons på dette!<3
      - AmaliiePusii ; #

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg