HAR DU SETT EN SÅ STOR KATT FØR?

HAHA, jeg blir seriøst vettskremt hver gang jeg ser denne katta!

Jeg har aldri i hele mitt liv sett ei stor katt før, og jeg har sett manger katter. Katta veier 14 kg(!!!) Jeg ble dritsliten i armene av å holde henne lenge.



Se nå hvor stor han er! Selv om han ligger som en klump i armene mine, så klarer dere vell å se hvor stor han er, sånn i forhold til meg. Hodet er jo nesten like stort som mitt, haha! Han var ikke så glad i å bli fotografert, så han var ikke så sammarbeidsvillig. Det er lillebroren min i bakgrunnen som derimot var mer enn villig med på bilde.

Må ikke glemme den andre katta til tanta mi, som er kjempe cute!


Hun er ikke gigantisk som han andre.


Har du noen gang sett en så stor katt før?
Liker du katter?

108 kommentarer

Siste innlegg