DAGENS SKJØNNHETSTIPS

IKKE SOV MED SMINKEN PÅ!

Man får kviser, og det er ekkelt. Jeg var så sliten i går etter at jeg kom hjem fra jobb at jeg sovnet med sminken på. Det er noe av det ekleste jeg vet. Jeg så noe som antydet til kviser i mitt ansikt da jeg våknet, men de klemte jeg fortere en du klarer å si ape. De få gangene det hender at jeg sovner av med sminke på, så vasker jeg den av med en gang dagen etter. Jeg skjønner ikke at det finnes mennesker som er så urenslige og late at de går med gårdagens sminke. For det finnes faktisk noen av de, og jeg ser med en gang om sminken er fresh eller gammel.

Men nå skal jeg på jobb i et par timer, så stikker jeg kanskje til byen en tur å kikker litt. Hvis jeg gidder.

Jeg svarer på spørsmålsrunden senere i kveld, på video.

Gammel sminke er digg, ikke sant? SNEIKS!

30 kommentarer

Siste innlegg