Hytte eller feriehus i varmere strøk?

Heeeyy alle sammen!

Endelig hjemme igjen, og herregud jeg hater hyttelivet! Jeg har vært på ei hytte sammen med familien og noen familie venner. Det er heldigvis ikke vår hytte. Synes synd i dem som blir dratt med av foreldrene hver helg på ei hytte langt ute i no where uten nett eller tv. Det er jo sosialt selvmord! Men det er jo selvfølgelig noen som liker det også.

Her var jeg egentlig ganske gretten fordi PCn var fri for strøm. Til alle dere som lurer, så er skjorta fra BikBok og jeg elsker den. Men vet ikke om den er i butikken lengre.

Har rukket å fått gnagsår i ræva etter å ha sittet i bilen i flere timer, OG sett en hel sesong med gossig girl på to dager, og det sier vell sitt. Hahaha, good to be home!  Det verste er at foreldrene mine er desperat etter å finne hyttetomt så vi får vår egen hytte, og jeg grøsser ved tanken. Jeg prøver hardt å forvirre dem med å snakke om feriehus i varmere strøk, men nei, hytte i gokk er tydeligvis drømmen. OMG! Aldri om jeg blir til å ofre en eneste kalori for den hytta.

Må ikke glemme å takke alle som har vært innom bloggen min selv om det ikke har vært noen oppdateringer. Og håper alle har hatt og fortsatt får ei fiin påske♥

Har du/familien din hytte?
Hytte eller feriehus i varmere strøk?

49 kommentarer

Siste innlegg