Summer love

God morgen sweethearts

Nå holder spørsmålsvideoen på å laste opp på youtube. Ting tar tid!

Ferien har gått så utrolig fort at jeg nesten ikke har rukket å tenke. Nå når vi begynner på skolen igjen er det full fres før alle tentamener og eksamener begynner. Tiden går så utrolig fort. Jeg gruer meg veldig! Men når alt det pisset er over, så er det sommerferie folkens, og jeg teller seriøst ned dager! Denne sommeren kommer til å bli sykt bra føler jeg. Selv om jeg ikke vet hvor eller hva vi skal. Er snakk om å dra til syden enten nå i sommer, eller å reise til Vietnam i juletider. Får se hva det blir til. Håper vi Tromsøværinger blir heldige med været hvertfall.

Hekegxkbqj9ic4lph30tcmt3o1_500_large4450248259_bbeaa59b6c_largeTumblr_ky7k4srmfu1qa5ddqo1_500_large

Når vi nå var inne på sommer og sol, så må jeg skryte av været IDAG. Det er nydelig påskevær i dag. Tror jeg må gå meg en tur i dag å få litt UV-stråler i ansiktet.

Hva slags planer har du til sommeren? Reise noen plasser?:-)

21 kommentarer

Siste innlegg