Produkt anmeldelse av define’s hårstyling pudder

Mange av dere har vell hørt og kanskje prøvd ut dette hårstyling pudderet som skal gi håret volum?

Jeg har aldri testet ut osis sitt stylingpudder. Men det kom opp en helt ny reklame på TV'n her om dagen om et lignende pudder fra define. Så da tenkte jeg at jeg skulle teste ut det, og det har jeg gjort.


Jeg har som sagt aldri prøvd ut noe lignende før, så jeg fikk en venninne til å ta det i håret på meg. Hun løftet litt og litt hår, drysset litt pudder å rufset til med fingrene. Har egentlig aldri hatt troen på disse puddrene, men det funket faktisk. Fikk kjempe mye volum, og det varte hele kvelden. Ble veldig imponert faktisk!

Men det var noen ulemper med det, som jeg ikke likte så godt. Håret mitt ble safari tørt og skikkelig ekkelt. Har dusjet håret mitt to ganger nå, og håret er enda tørt etter pudderet. Så jeg blir nok desverre ikke til å bruke det så veldig ofte, siden håret ble såpass tørt og ekkelt.

Har du prøvd ut disse hårstyling pudderene før? I såfall, hva synes dere?

59 kommentarer

Siste innlegg