Jeg er en slaskete liten pike

Halla babeees

Har akkurat lest gjennom masse koselige mails fra mange herlige lesere, og ei jente spurte til og med etter adressen min, fordi hun ville sende meg bursdagsgave. Jeg blir ganske satt ut når jeg får slike mailer, for jeg forventer det absolutt ikke. Jeg har bursdag om ni dager, og da blir jeg seksten år, jihuu!! Bare to år igjen til jeg kan gjøre hva faen jeg vil. Hehe:-)

Jeg har blitt skikkelig sløv med outfit bilder, og det har jeg også fått høre fra dere. Men sannheten er at jeg aldri gidder å sminke og fikse meg, så jeg ser ganske ræva ut om dagene. Så om dere liker slaskete outfits, så kan jeg vell alltids klare å fikse det?

Men for deres skyld så poster jeg et outfit jeg hadde på meg her om dagen som jeg aldri fikk postet:

Er skikkelig sørpete vær her i Tromsø, så jeg ble litt skitten på skoene og buksa ser dere. Husker desverre ikke hvor skoene er fra.


Jeg var så stygg på disse bildene at jeg valgte å sensurere trynet. Dere skjønner, jeg blir så UTROLIG lei meg når noen slenger dritt om utseende mitt på bloggen.





Buske fra Cubus
Topp fra Gina Tricot
Veske fra Vero Moda (veldig gammel)
Ringer fra H&M
Øredobber fra BikBok
Jakke fra Vero Moda

Hva synes dere om outfiten daaa?? Synes dere jeg skal begynne å ordne meg oftere bare for å ta outfitbilder til bloggen? Hahaha…..

34 kommentarer

Siste innlegg