Det er viktig å ta vare på håret sitt!!

Vi fikk gå tidlig fra skolen i dag, fordi vi hadde verdens kuleste vikar! Digger livet i dag. Har hatt så mye energi inne i meg at jeg skjønner ikke hvor den kommer fra, sånn plutselig. Deilig er det i allefall.

Tusen takk til alle dere som tipset meg om at jeg måtte ta shampooen i håret før jeg bløtet det, for å få bort pulveret fra håret som jeg hadde en anmeldelse om i går. Dere reddet en nervøs Tuva, og det elskede håret mitt. Det er så godt å ha dere når det er noe jeg lurer på, for det er bestandig noen som kan hjelpe meg. Takk♥

Nå har jeg akkurat kommet ut av dusjen, og håret mitt er endelig tilbake til det normale igjen. Jeg ble en smule nervøs for at det pulveret hadde ødelagt det ganske så friske håret mitt, og DET hadde vært krise. Høres kanskje ut som en overfladisk blond bimbo fra Svergie nå, men håret mitt betyr mye for meg. Det er viktig å ta vare på håret!

Jeg er skikkelig nøye på og prøve å holde håret friskt, fordi jeg hater å klippe meg. Sparer nemlig til laaaangt hår, så tørt og slitt hår hjelper ikke stort da. Prøver å unngå alt som skader på håret som rettetang, krølltang, hårspray osv. Men en ting jeg suger på, er og ikke ha det i strikk hele tiden. Det skal visst slite som bare pokker?

Er du nøye med å ta vare på håret ditt?
Hva gjør du for å ta vare på håret?

54 kommentarer

Siste innlegg