Nordlys klarer ikke å holde kjeft

Jeg har alltid vist at jeg er vimsete, og som regel alltid klarer å rote til det meste. For en time siden så trengte jeg ikke akkurat å gå til frisøren for å stripe håret, for da var halve håret hvitt av maling. Hvordan jeg har fått det til vet jeg ikke, for som jeg kan huske så stod jeg ikke å malte veggene med hårtustene.

Nå har jeg skrubbet meg for maling fra topp til tå, og nå chiller jeg bare i kosedressen min fra H&M. (den er veldig gammel, så du finner den ikke i butikken nå)

Nå er jeg dritt lei av alt som heter maling og whitesprit. Både tiden og kameramannen min stakk av, så ble ikke noe filming av rommet mitt i dag. Det kommer til helgen, for i morgen har jeg bursdag, så da gidder jeg ikke. Men litt selvutløser bilder fikk jeg til, men har ikke tid til å legge inn nå, for nå skal jeg hive i meg litt kveldsmat før jeg setter meg forran TVn for å se på dages episode av paradise.

Jeg kan ikke si annet enn at: JEG GLEDER MEG TIL DAGENS EPISODE, GJØR DU?

49 kommentarer

Siste innlegg