Min geniale regelbok – ALLE burde invistere i en slik!

Da er det 365 dager til neste bursdag. Har hatt en kjempefin dag i dag, og igjen: Takk for gratulasjoner<3

Når jeg for en gang skyld har stort behov for å legge meg tidlig, så er det noe dritt som kommer i veien. I morgen har vi mattetentamen (til min store fortvilelse), og i dag var jeg i byen å kjøpte meg en genial regelbok for grunnskolen. Der står det absolutt alt av regler man trenger. Skikkelig genialt, og jeg anbefaler alle ungdomsskoleelever til å invistere i en slik en. Kostet bare 69 kr, absolutt verdt hver eneste krone. Fåes kjøpt på de fleste bokhandeler. Så nå skal jeg legge meg på madrassen å kose meg med denne til jeg drømmer om pytagoras og algebra.  

Og til alle dere som kaller meg eller Karen stygg og ekkel, FUCK OFF:-) Skjønner ikke hva dere gjør på bloggen min hvis dere bare skal komme med dritt. Det renner sjalusi av dere, for dere må jo digge meg hardt siden dere faktisk trykker dere innom her for å lese om meg og mitt. Tusen takk til alle støttende og snille lesere, I LOVE YOU<3

Av ren nysgjerrighet, hva synes dere om valget Victoria gjorde på kveldens episode av pradise?

26 kommentarer

Siste innlegg