Surprise partyyy

Læreren vår fyllte femti år for en uke siden eller noe, så da bestemte klassen seg for at vi skulle glede han litt, så snill som vi er. Så vi fant ut at vi skulle ha et surprise party for han, så vi bestilte kake, kjøpte inn saft og potetgull. Vi pyntet klasserommet med masse fargerike ballonger sånn at det ble skikkelig bursdagsstemning. Jeg hadde jo også bursdag på torsdag, så det ble en dobbel feiring på en måte.

Trenger vell ikke skrive stort mere, dere får heller se på bildene som ble tatt:

Kaka vi bestile, hvor det står "gratulerer med dagen verdens beste lærer". Det er Hannemor som har pyntet kaka.


Her later jeg som at jeg skal skjære meg et stykke, bare for å få et "bursdagsbilde". LOL.


Her kommer læreren vår Thomas inn på klasserommet og er klar for en skikkelig norsk time, men det han fikk i møte var en jublende klasse og bursdagssang. Tror han ble veldig overrasket og glad.


Bursdags"barnet" tar det første stykket av kaka.


Meg og snuppsene mine<3


Meg og Hanne. Jeg hater å gå sammen med henne siden hun er så brun. Haha:p Trykk på navnet hennes for å komme til bloggen hennes.


Therese ble rusa på brus


Først så tok jeg dette bilde av jentene, også ba jeg Hanne om å smile siden hun så så sur ut, så her smiler hun:

Var en kjempekoselig time. Vi er bra utspekulerte vi altså. Denne timen skulle vi egentlig ha fremføring og innlevering av noen norsktekster, så der slapp vi billig unna. Hahahah!;-) KOSELIG.

Har klassen din gjort noe lignende for læreren?

34 kommentarer

Siste innlegg