hei fra meg

Hallo! TCMN / Therese her

Tuva har som sagt en uoffisiell bloggpause (offisiell nå da). Jeg vil bare si at hun snart skal begynne å blogge igjen. Jeg skal låne hun digitalkameraet mitt og piske hun i gang med bloggingen, så bare klikk innom så er det nok noen nye innlegg her i løpet av ikke så lang tid. Takk for at dere er så tålmodige og venter på Tuva. Vet  hun har hatt mye å gjøre i det siste, vært sliten og hatt det travelt.

Vil bare avklare en ting fra forrige innlegg's kommentarfelt. Noen har latet som de er Tuva og skrevet at moren er syk/død osv, det er ikke sant. Tuvas fostermor har det helt bra, og Tuvas biologiske mor falt bort for en del år siden. Er ganske dårlig gjort å kødde med sånt, du som har gjort det.

Ellers sier jeg bare, på gjensyn snart!

187 kommentarer
    1. Såå bra!
      jeg har ventet og ventet på henne! å du Therese, jeg leser bloggen din hvær dag! stå på begge to, dere fortjener og være på topplisten! utroli gla for at dere fikk dere blogg og for at dere blogger!
      Jeg er FAST leser, med en gang jeg logger på pcn er jeg inne på deres blogger og sjekker om dere har skrevet noen nye innlegg.
      men jeg er litt ening i at dere må skrive hvær dag for å ha flest mulige lesere.
      men jeg leser fordeom, å de burde dere vite at jeg er fast leser!
      STÅ PÅ ! <3

    2. Det var J***** teit og late som !! Håper du kommer snatrt tilbake <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

    3. så bra 😀 Jeg er faaasssstttt leser av bloggen din 🙂 og therese sin da 🙂 <333333 kom fort tilbake

    4. Eg har ventet og ventet på deg (Tuva) og ble kjempe glad da du sa at du bare har en bloggpause!;)
      PS: Eg venter forsatt på deg:)

    5. hvorfor gidder du og blogge for tuva liksom?
      er hun sååå opptatt. bryr meg ikke så om at hun ikke blogger mye eller ofte, men liksom, er litt kjett hun bare skal gi opp fordi paradise folkene har kommet der, selvom jeg synes det er teit selv. men da må man bare stå på.. tipper hun har mistet mange leser pga det her.

    6. så sykt lættis og teit gjort av de som faker henne og skriver sånn om fostermoren osv. det er helt sinnsykt dårlig gjort med tanken på hva som har skjedd.
      håper på flere oppdateringen enn vanlig:-)
      <3 vaaali

    7. Flott å høre at hun kommer tilbake igjen da! 🙂 Og synes det var UTROLIG teit og dårlig gjort av en person å late som den er en annen.. -.- Jævla teite faensskaper… De har bare noe feil inni hodet sitt altså!
      Stå på videre Tuwa og Tcmn! 🙂

    8. ingrid j : tror du tuva har lyst til og begynne og blogge igjen når du sier så?
      stakkar, bloggen er jo ikke første prioritet.. ro dere ned litt ! :O
      kanskje tuva trenger litt støtte også og ikke bare drittkommentarer fordi ho tar seg en liten
      pause!
      tenk litt før dere poster.

    9. haha! Når folk gir seg ut for å være andre enn de er, og i tilegg kommer med SLIKE påstander, da har de virkelig et stort problem. Jeg synest Tuva fortjener litt bedre enn som så!

    10. start å blogg igjen da for faen, blogger du bare for å komme på topplista eller? drit i de fra paradise som er på topp lista, kan du ikke blogge for oss? Drit i topplista folk leser ikke bare bloggen din fordi du er i topplista det gjorde ikke jeg i vært fall ..

    11. HERREGUD KOM TILBAKE DA FOR HELVETTE. DU ER IKKE OPPTATT VÆRT 5 SEKUND HELLER, HERREGUD KAN DU IKKE BARE SLETTE BLOGGEN DIN HVIS DET ER SÅ JÆVLA VANSKELIG Å BLOGGE JEG pleide Å LESE BLOGGEN DIN VÆR ENESTE DAG OG DET GJØR JEG NÅ Å MEN HVIS DUU IKKE BLOGGER FØR PÅ ONSDAG SÅ SKAL JEG ALDRI LESE DEN IGJEN. MANN ASS

    12. du Xmariiii , du må lese innlegget før du stiller spørsmål for der står det klart og tydelig :
      moren er syk/død osv, det er ikke sant. Tuvas fostermor har det helt bra, og Tuvas biologiske mor falt bort for en del år siden.
      Ett tips – lest Innlegget !!!!!!!!!!!!!!!!!

    13. Jeg så kommentaren om “moren min er alvorlig syk” og jeg følte utrolig stor sympati! Bra det ikke er sant, og håper du kommer tilbake 🙂 Men likevell synes jeg det er domt om du har pause bare fordi paradise-bloggerne har tatt plassene deres på topplista. Både du og Therese blir så provosert av det! Du ser ikke sånne som Annais gjøre det? Det viser litt hvor utrolig mye dere bryr dere om den lista. Begynn å blogge igjen så kommer du deg oppover! Det gjør du ikke med å slutte!

    14. GJESTEBLOGGEN – hvor du kan gjesteblogge GRATIS så mye du vil !!
      GJESTEBLOGGEN – hvor du kan gjesteblogge GRATIS så mye du vil !!
      GJESTEBLOGGEN – hvor du kan gjesteblogge GRATIS så mye du vil !!
      GJESTEBLOGGEN – hvor du kan gjesteblogge GRATIS så mye du vil !!
      GJESTEBLOGGEN – hvor du kan gjesteblogge GRATIS så mye du vil !!
      GJESTEBLOGGEN – hvor du kan gjesteblogge GRATIS så mye du vil !!
      GJESTEBLOGGEN – hvor du kan gjesteblogge GRATIS så mye du vil !!
      GJESTEBLOGGEN – hvor du kan gjesteblogge GRATIS så mye du vil !!
      GJESTEBLOGGEN – hvor du kan gjesteblogge GRATIS så mye du vil !!
      GJESTEBLOGGEN – hvor du kan gjesteblogge GRATIS så mye du vil !!
      GJESTEBLOGGEN – hvor du kan gjesteblogge GRATIS så mye du vil !!
      GJESTEBLOGGEN – hvor du kan gjesteblogge GRATIS så mye du vil !!
      GJESTEBLOGGEN – hvor du kan gjesteblogge GRATIS så mye du vil !!
      GJESTEBLOGGEN – hvor du kan gjesteblogge GRATIS så mye du vil !!
      GJESTEBLOGGEN – hvor du kan gjesteblogge GRATIS så mye du vil !!
      GJESTEBLOGGEN – hvor du kan gjesteblogge GRATIS så mye du vil !!
      GJESTEBLOGGEN – hvor du kan gjesteblogge GRATIS så mye du vil !!
      GJESTEBLOGGEN – hvor du kan gjesteblogge GRATIS så mye du vil !!
      GJESTEBLOGGEN – hvor du kan gjesteblogge GRATIS så mye du vil !!
      GJESTEBLOGGEN – hvor du kan gjesteblogge GRATIS så mye du vil !!
      GJESTEBLOGGEN – hvor du kan gjesteblogge GRATIS så mye du vil !!

    15. Så bra at hun snart kommer tilbake 🙂 Enig at det er sykt dårlig gjort å kødde med at moren er død. Ikke morsomt i det hele tattm skjønner ikke hva de tenker med 🙁

    16. hei du! du har skikkelig bra blogg assa, du er den første bloggeren jeg har sett som rett og slett ikke bryr seg så innmari mye om hva alle andre mener!
      PS: du er sykt pen, og DIGGER nordlendinger!

    17. det her begynner å bli latterlig. Blogger hun ikke på grunn av at paradisemedlemmene tok over topplisten en liten stund? Du var jo ikke der uansett Tuva, så det hadde jo ingen betydning for deg?

    18. det e dårlig jort av folk… Det e jo bare å annmelde IP-adressen til politiet så finn dåkker jo ut av kem det e som har skrevve den komentarn som e ”tuva”

    19. Hei tuva :)) kan du ikke begynne å blogge nåå! <33 savner bloggen din, eller savner at du poster inlegg osv... men koffer kan du ikke bare begynne og blogge litt og litt.. så tar du og blogger sånn det passer deg?? drit i paradise folka og begynn og blogg! du vill få mindre lesere av å ikke blogge åg begynne igjen! :S SÅ STÅ PÅÅ!!! du kan komme langt på topplista med bloggen din!! :DDD du e digg <3

    20. PLIZ, kan du ikke bynne å blogge??
      Æ ber på mine knær
      Du har en kjempe fin blogg, så kan du ikke få dæ ti tell å værtfall blogge litt :))

    21. hey tuva 🙂
      bloggverden er ikke det samme uten deg !
      hvor lenge tar den bloggpausen ?
      savner ddeegg 🙂

    22. Det var ein skikkelig teit kommentar av ho som lata som om ho var deg, Tuva!!!! Korleis har ho komt innpå din blogg ?? :O Men du får ta den tida du trenger til pausen din, eg kjem no til å vente på deg :)) Alle andre slutt med sånne teite kommentarar! Ho får vell lov å ha ein pause av og til sånn som dei aller fleste bloggarane HAR.
      STÅ PÅ TUVA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 😀

    23. Hei, jeg vil bare si at jeg DIGGER bloggen din, og at jeg synes du er super kul 😀
      ps: jeg heter også Tuva 🙂

    24. Hei søta !
      Bloggen din ruuuuuler, og jeg håper virkelig du får tid til å blogge igjen snart ! I MISS YOU !

    25. unnskyld meg, men synes det er jævla “frekt” at du bare slutter sånn uten videre, helt uten å si ifra, så sier therese fra i stedet, og til og med poster et innlegg på din egen blogg. herregud. er ikke rart du mister mange lesere hvis du gir opp pga paradise folkene.

    26. Okei, jeg skal bare si en ting som jeg misslike veldig veldig veldig mye. Det er at alle som har kommenter eller ikke alle, dere driver å sier “å hvis du har så jævla mye å gjøre så si i fra” å at du Katrine sier at det er jævla frekt. omg, har du ikke noe å tenke med. selvom hun kom på topp lista MÅ hun ikke blogge for at du eller de andre som er frekke mot henne har noe å lese på, finn dere en annen blogg å les enn at dere skal klandre henne og at dere skal ha noe å lese på, hun blogger når hun vil å det bestemmer for faen ikke dere det gjør hun selv. Dere må la henne være i fred enn å si at det er frekt og at det er dumt OG at hun mister så jævla mange lesere. Men dere blogger sikkert ikke like mye som ho gjorde før, Bare drit i å vær sånn så kanskje (JEG SIER BARE KANSKJE) at hun kommer tilbake. bare gi dere.
      jeg liker bloggen hennes uansett

    27. HEI! JEG GÅR INNPÅ HVER DAG FOR Å SE OM DU HAR LAGT INN ET NYTT INNLEGG, MEN NEI! JEG TROR DU HAR MISTET EN DEL LESERE NÅ, HVERTFALL MEG! 🙂

    28. seriøst, du har gjort deg fortjent en plass på topplisten.. men du må nesten fortsette å gjøre deg fortjent til det. det er oss her som venter på at du skal skrive ett innlegg, men så er det så lavmål og bare driter i det. det her var ikke frekt ment, men du er på topplisten, SÅ GJØR DEG FORTJENT TIL DET.

    29. dette er egentlig litt reklame, men tror du kanskje vil like denne reklamen… ihvertfall så lurte jeg på om du vil ta deg en tur innom bloggen min? Det er en blogg der jeg reklamerer for DIN blogg. Du kan også skrive et gjesteinnlegg 🙂 håper du vil ta deg en tur innom!
      Ha ihvertfall en fin dag videre! 🙂
      PS; Savner deg Tuva 🙁 <3

    30. til “Andrine <3333333333333333333333333333333"
      jeg synes det er litt frekt at hun bare legger bloggingen på hylla når hun veit hvor mange lesere hun har? og jeg veit da for faen meg selv at hun kan blogge når hun vil! men, det har gått snart 1 mnd, og hun har jo ikke giddet å sagt i fra selv heller.
      tror du ikke jeg leser tuva sin blogg selv eller? jeg vil jo at hun skal starte å blogge igjen, eller si ifra om hun har slutter eln, men jeg kan for faen meg si hva jeg mener selv, akkurat som du.
      jeg er innom hver dag, MEN hun kunne skrevet selv at hun hadde pause, ikke at therese gjorde det, er ikke sikkert hun veit at therese har gjort det, men er min mening, og jeg sier hva jeg vil, så hold kjeften din du 🙂 hahah.

    31. og btw, så leser jeg maaange andre blogger også, tror du virkelig jeg bare sitter å leser tuva sin blogg ? og ja, jeg har faktisk noe å tenke med, kanskje i motsetning til deg som tar deg så nært over at jeg ikke skrev noe stygt til hun engang, haha. så morsomt at du blir irritert 😀 lol
      og hvorfor ikke si at hun har mistet mange lesere? hun har jo selvsagt det, når hun ikke blogger. kanskje en grunn til at hun har rykket ned såpass mye som hun har gjort på topplista.

    32. for det første, heter jeg ikke katarina, men katrine 🙂 lær deg det hvis du skal svare meg.
      og for det andre, så har jeg aldri skrevet noe stygt til Tuva og på en blogg burde man tåle å høre meningen sin, og om du tolker det som stygt driter jeg egentlig i, for det var ikke deg jeg skrev det til, eller var det? 🙂 å det jeg skrev, tror faktisk mange er enige med meg at hun kunne sagt fra at hun tok en blogg pause, istedet for å slutte i en hel måned og så skriver therese et innlegg, det kunne hun gjort selv. min mening
      og nei, det er du som sitter bak en dataskjerm og irriterer deg grenseløst av hva jeg skriver, så det er bare morsomt egentlig, så er bare å le, tipper du ikke gjør det likevel 😀 hahah
      så, klapp igjen selv nå, når du ikke har noe bra å skrive (:

    33. TUVAAAA KOR E DU??????????? KOM TIL BAKKE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! VI SAVNE DEG 🙁 🙁 KOFFER HAR DU IKKE BLOGGA PÅ LEEEEEEEEEEEEEEENGE?????????????????

    34. Men katrine eller hva du heter, jeg bryr meg ikke så stort om det. Men er det så inni hellevets farlig at ho ikke blogger, så skal dere gni det inn, ho kan vel velge det selv utenatt dere skal bli sånn! Men, ok deres mening men ikke altid sså er det så hyggelig. å jeg ler av DEG akkurat nå og vennene mine:PPPPPPPPPPPPP

    35. neivel, jeg bryr meg, fordi jeg heter Katrine 🙂
      er kanskje ikke så farlig for deg om hun blogger nei? men for oss som liker bloggen hennes og synes det er kjett at hun har bare slutter uten videre.
      buhu, akkurat som jeg bryr meg over at en stygg 12 åring ler av meg, haha, stakkars deg :’)

    36. til: katrine jeg er litt enig med begge for andrine har jo rett til at det er hennes blogg og det er henne som bestemmer når og hvor henne vil blogge . det er det ikke leserne som skal bestemme eller er det ? jeg er enig med katrine ikke katrina for de som eier blogg greia kan vel fjerne henne fra toppen ! for det er ikke nødvendig at en som ikke blogger på over en måned tremger å være der det er faktisk mange som er mer efekktiv enn tuva synes jeg men man kan ikke bare komme å skrive hva som helst på bloggen til folk! Katrine du må ikke skrive det du tenger selssagt er det lov til å skrive sine meninger men må man bruke så mange banneord ?? styggt språk bare tenk på det fornufftige ikke det neggative ! ja begge kan le av hverandre! men det er ikke sikkert for man kan skrive noe man ikke gjør men hør her lag en blogg dere begge to så får dere merke hvor vansklig det faktisk er å holde styr på !! kan dere begge slutte å kommetere styggt på bloggen !

    37. Tuvaa jeg elsker bloggen din virkelig! Men du må komme tilbake snart..
      Jeg har savnet deg og bloggen 🙁
      Gleder meg til du kommer tilbake! <3

    38. du må begynne å blogge igjen,er innom bloggen din hver dag for å se om det har kommet et innlegg…:( savner deg tuva,digger fina! kom tilbake!! savner stemmen din!!!!!!:(:(:( er ikke det samme uten deg! digger deg

    39. Tuva, det er kjempe teit av deg at du slutter å blogge bare pga paradise folka tokk over topplista! Det viser bare at du er mer inntressert i å være på topplista enn å blogge. Altså, du blogger bare for å være på topplista å bli sponsa ting! Dette syntes jeg er kjempe teit gjort av deg!

    40. til pinky <3; jeg har aldri sagt at tuva ikke kan blogge når hun vil og hvor ofte har jeg det? nei, jeg skrev det var litt "frekt" å slutte UTEN å si ifra. og hun veit jo selv hvor mange lesere hun har?
      og jeg er en person som banner og da skriver det jeg mener. og det "stygge" jeg har skrevet var ikke rettet mot tuva, men til Andrine <3333333333
      og jeg tipper det er en del som er enige med meg om at hun kunne sagt i fra og at therese ikke skrev et innlegg for hun. veit ikke om tuva veit hun har gjort det, men uansett. når en har blogg, må man høre ting, stygge og negative, men alle klager på anonyme leser også, jeg tørr ihvertfall å ha et navn, og hvorfor skulle jeg skrive noe stygt til Tuva når jeg liker bloggen hennes? jeg blir bare irritert over Andrine som må blande seg i ting jeg skriver på bloggen til tuva som TIL tuva og ikke andre lesere. sååå, der fikk dere den (:

    41. Dersom dere har lyst ti at tuva skal begynne å bogge igjenn, så trur jeg ikke det hjelper å mase. Dersom tuva har en pause, så har hun en pause. Og når dere bander inn topplista og Paradise foka så kan dere tenke på at ikke alle bogger på grunn av andre, kanskje tuva blogger for sin egen del. Hvis dere vi at hun skal blogge på grunn av dere kan dere ihvertfall spørre itt pent! Å si ” Faen, n mista du enda en leser” tviler jeg på at hjelper på blogglysten… Tenk litt! <33
      Digger bloggen din Tuva!

    42. til kartine: den er grei 🙂 men hvorfor kommentere når det ikke hjelper å mase på henne . det er vel typisk at to folk krangel via en annens blogg ! nei , faktisk ikke!!! det er veldig sjeldent men tuva sin blogg er en sånn

    43. maser faktisk? hva har jeg maset om ? hvis du blar lenger oppover, ser du hvilke folk som maser! jeg kommenterte bare at hun ble borte fra bloggen uten videre jeg
      og jeg svarer andrine og da driter jeg i om det er via en blogg eller ikke når hun skal svare meg på den måten (:

    44. Synes det er helt ok med en bloggpause, men når man tar bloggpause i en måned synes jeg ikke egentlig at man fortjener en plass på topplisten lengre ..
      Men jeg kommer alikevell til å sjekke innom bloggen og vente på nye innlegg fra Tuva, håper ikke denne kommentaren oppfattes som noe vondt ! (:

    45. T take a deep breath
      2. think of someone u like
      3. press F10 5 times
      4. send this to 5 coments
      5. look at ur background

    46. glede meg at du skal blogge igjen <3
      har blogg vs blogg nå noen som vil være med
      eller legg kommertar på hva bloggen deres heter <3

    47. Til katrine: andrine liker bloggen samme med deg sant ?? Så hvorfor ikke kommentere pent på en måte!! Det skader ikke gjør det?? Men det verste med det er at du er i mot i å være anonym men jeg liker ikke at folk skal vise sin åpne informasjon eller?? Btw men poenget er at fleste parten liker bloggen så hvorfor mase henne trenger støtte for jeg har oppfattet det sånn at henne faktisk ikke vil blogge fordi det så mange stygge og irtiterene kommentare

    48. åh, herregud, kan du ikke slutte å svare meg pinky? er ganske kjedelig å forklare ting om igjen for deg 🙂
      hvorfor jeg ikke gidder å kommentere på en pen måte til andrine, er fordi hun skal begynne å bry seg om ting jeg har skrevet til Tuva, noe som ikke var frekt, hvorfor skal jeg gidde å være hyggelig tilbake da? sorry, men sånn er jeg ikke 🙂 og, jeg har noe i mot anonyme folk, fordi de tørr som oftest ikke å stå for hva de skriver! hvorfor tror du de ikke bruker navn, elle sånn som deg, som pinky <3 du kan ha hvilke meninger du vil for meg, om å være anonym eller ikke, i don't give a shit.
      er ikke derfor tuva vil blogge, står ihvertfall ikke det i innlegget therese har skrevet, det er fordi hun har det travelt, og er sliten og fordi paradise folkene har overtatt topplisten. men, tuva synker bare lenger ned når hun ikke blogger på 1 mnd. og ha det travel i 1 mnd? virker ganske usannsynlig for meg. tipper hun rett og slett ikke gidder å blogge mer. tror ikke hun kommer tilbake heller

    49. Du ligner sykt mye på aylar lie, måtte bare si det… komplimang altså, jeg syns hun er kjempepen, du også!

    50. nå har du mistet over 2000 lesere,og sikkert mere,og nå mister du enda en,MEG! jeg var fast leser før.. jeg slutter og sjekke bloggen din,inntil du har blogget mere,så nå synker du enda lengre ned på lista!

    51. hei søtisene mine 🙂
      Sorry for at jeg ikke har blogga på en god stund, men jeg har rett og slett ikke hatt tid. Men jeg lover å komme tilbake så snart som mulig 🙂 dere må bare ha litt tålmodighet alle sammen. Og vær så snill og ikke begynn å krangle på kommentarfeltet, dette er ikke msn.
      Og ja i noen av kommentarene står det at jeg ikke gidder å blogge på grunn av stygge og frekke kommentarer, og det er helt riktig. Jeg orker ikke å lese sånne frekke å stygge kommentarer mer.
      nå skal jeg kommentere noen av kommentarene, siden jeg syns det er rett og slett teit.
      _______________________________________________________________________________
      Celina: Ja ok, jeg har mistet mange lesere og hva så ? Når jeg ikke har lyst til å blogge så blogger jeg bare ikke, sånn er det. I dont give a shit hvis jeg har mistet deg som leser, det er ikke akkurat DEG som får meg opp på topplista heller. Så tenk litt før du begynner å skrive sånne ting.
      _________
      katrine: Du trenger ikke å komme innom bloggen min i det hele tatt hvis du bare skal diskutere med andre på den måten. Ja jeg har hatt det travelt i 1 måned, og det hadde du også hatt hvis du hadde hatt prøver, jobb, skole osv. Ja en ting til, hvorfor er alle som skriver noe negativt anonyme ? er dere redde eller, det er bare sykt teit av dere.
      _________
      Alle: jeg lover at jeg skal begynne å blogge igjen 🙂 akkurat nå trenger jeg mine leseres støtte.

    52. Kan ikkje du begynne å blogge igjen for faen?? Jeg er fast leser av bloggen din.. Jeg er innom vær jævla dag bare fordi i dette innlegget står det at du snart skal begynne å blogge. For vær eneste gang eg er inne er det ikkje en jævla oppdatering!! Nå er jeg sur forde jeg har vert innsom så forbanna mange ganger at .. HAR DU IKKJE 5 SEKUNDER FRI LIKSOM!? Og verste er at du ikkje har gitt beskjed selv.. FYFAEN! Om du skal vere sånn kan du heller bare slette hele bloggen enn at vi alle skal sjekke innom vær dag men det kommer faen ikke en dritt oppdatering!!

    53. Helt enig “FRA EN FAST LESER, SOM ER INNOM BLOGGEN DIN VÆR ENESTE DAG”
      Nå gidder jeg egenklig ikke og gå innom bloggen din mer! Får nå er jeg lei sorry Tuva thats life..

    54. FRA EN FAST LESER, SOM ER INNOM BLOGGEN DIN VÆR ENESTE DAG, helt enig!
      Nå gidder jeg ikke og gå innom bloggen din mer! Får nå er jeg lei, sorry Tuva.

    55. Seriøst jeg har vært fast leser veldig lenge nå og det begynner å bli litt vel dumt det her. Jeg skjønner blogging er stress og noen ganger er det godt med en pause. Kanskje du har en veldig god grunn til å ikke blogge også. Men nå har du mistet meg som leser, for seriøst dette blir litt for dumt syns jeg.

    56. jeg er ikke 12, katrine! Uansett, jeg vet hvordan det er å ha en blogg. pinky, du forstår det jeg mener.
      Bra tuva at du kommer tilbake, jeg leser bloggen din hver dag og ikke er negativ mot deg som en vis annen er: ) gleder meg veldig.
      gå innom andrinekleiven.blogg.no

    57. det var vel ikke tuvaw noen kommentarer oppe ?? siden jeg skjenner hun som skrev det : P haha det var bare kødd, bare for å si i fra : )

    58. var ikke jeg som startet og diskutere, men jeg må få lov til å svare andre når de begynner å skrive til meg? og jo, jeg kan være innom din blogg og alle andres, så mye jeg vil.
      og jeg er like gammel som deg, så ja, jeg veit at folk har det travelt, men jeg hadde det ikke i en måned. japp, fint du er enig i en ting da 🙂 hahaha

    59. jeg går i 8 klasse å jeg endret ikke bloggen min før i går, for lagde den ifor tre dager siden og tenkte ikke over det ! du er så jævli teit! å hvis du har en blogg, å vet hvordan det er så hvorfor skriver du ikke blogg adressen din da ?

    60. okei, haha, hvordan skal jeg vite det? (: okei, du er lite teit som gadd å starte det her, hahahaha
      har hatt blogg jeg, men slettet den for lenge siden, så ja, veit hvordan det er, synd det 🙂 lol

    61. hvordan du skulle vite hvor gammel jeg var. Du skrev litt oppafor at jeg var 12 år og at duvar like gammel, jeg blir 14 år ! omg, du vet ikke selv hva du skriver vett’! jeg startet ikke med deg, jeg skrev at det ikke er så hyggelig av deg og de andre å si at det var så jæli frekk å ikke si i fra at du tok en pause! Å, jeg sa det ikke til deg. så teknisk sett er det du som sartet dette her!

    62. hahahaha lol, er du helt dum eller? når skrev jeg at jeg var like gammel som deg?
      jaa, mente hvordan jeg skulle vite at du akkurat hadde fått ny blogg og ikke enda vettu? x) haha, du skjønner ikke mye til å bli fjorten i år akkurat.
      du skrev ikke “deg og de andre” du rettet kommentaren mot meg så da får du et svar tilbake og du fortsatte, så jeg fortsatte 🙂 og ja, jeg synes det var “frekt” og bare slutte sånn uten å si ifra og så skiver therese det for henne. er ikke sikkert hun viste therese gjorde det, men uansett. min mening og jeg får lov til å ha mine meninger, og har tuva et problem med det, så burde hun ikke ha blogg hvis hun ikke klarer å høre MENINGER. og det jeg mener med meninger er ikke dritt slenging, fordi det mener jeg selv at jeg ikke har gjort, men hun får tolke det hvordan hun vil 🙂
      jo, du skrev navnet mitt, så var nok rettet mot meg. haha, stakkars, driter deg helt ut. slutt å svar med du, er vel best det (:

    63. se litt lenger opp så kan du se at du har skrevet det! Det er ikke jeg som er dum vet’ Jeg er eldre en deg så du kan ikke være like gammel som meg, åjo for siste gang så har du det og for siste gang se litt lenger oppe! Å, jeg skjønner mere en deg og har bedre hukommelse iallefall! Å jo, jeg skrev deg og de andre #bedre hukommelse!#! Jeg rettet det ikke bare til deg, jeg skrev det er ikke så veldig hyggelig at du katrine og de andre sier at det er frekt at hun sluttet å blogge! Men, se du dret deg ut hun har vist begynnt igjen! Jeg er ikke den som driter meg ut! Pass på hva du sier!

    64. hahaha, jeg er snart 16 🙂 så du er nok ikke eldre enn meg tipper jeg. og kan du kopiere der jeg har skrevet det? fordi jeg finner det ikke. haha, hukommelse, gratulerer altså at du er flink i å huske, fordi det klarer jeg også og jeg husker fint at du startet og det var MITT navn du skrev. haff, du er stygg i huet 🙂
      ja, etter 1 mnd så begynte hun igjen ja ? og når har jeg sagt hun ikke kom til å begynne å blogge, jeg skrev hun sikkert ikke kom tilbake, to forskjellige ting. du burde lære deg og lese og skrive ordentlig norsk btw 🙂

    65. Ja, du er 16, du husker jo ikke hvor gammel du er en gang! DÅRLIG HUKOMMELSE! Men, se 7 kommentarer oppafor den du skrev sist, så ser du det. “var ikke jeg som startet og diskutere, men jeg må få lov til å svare andre når de begynner å skrive til meg? og jo, jeg kan være innom din blogg og alle andres, så mye jeg vil.
      og jeg er like gammel som deg, så ja, jeg veit at folk har det travelt, men jeg hadde det ikke i en måned. japp, fint du er enig i en ting da 🙂 hahaha” det var det du skrev, hahahahahaha. Du dret deg ut! Jeg tror ikke du klarer det, å huske det. Eller så er det du som ikke tør å stå får det du har sakt! Å, det var faen ikke bare deg for siste gang! Jeg stygg i hue? du snakker om deg selv eller, ja tror det! Jeg ordentlig norsk! Jeg tror det er du som burde lære deg norsk og lese, du greier ikke å lese det du har skrevet en gang! hahahahahahahahahahahahaha, lol!

    66. ja, jeg er snart 16? haha, hva er det med deg? xD hhahaha, fyfaen.
      ja, jeg har lov til det ja? du burde faen meg forklare ting ordentlig, fordi det går ikke an og diskutere ting med deg, fordi du skriver noe så inne helvete rotete 🙂
      hva faen veit du om at du er like gammel som meg? jeg er 15, snart 16 🙂 hvorfor drar du opp at jeg er 13? hahah, aner ikke hvor du har det fra engang, dumme krek.
      tørr å stå for hva jeg har sagt? seff gjør jeg det, det står på en blogg, smarta, men problemet er at du skriver ting i hytt og pine som det ikke engang går an å forstå 🙂
      “jeg ordentlig norsk” der ser du hvor flink du er til å skrive ihvertfall 🙂 haha, fyfaen.
      jo, klarer fint å lese deg jeg har skrevet, men jeg er kanskje ikke så flink til å svare deg, fordi det går ikke engang å forstå hva du vil fram til 🙂 hahahah.
      tror ikke du er norsk :’) LOLOLOLOLOLOLOL ! hahah, stygga

    67. HVA FAEN! det er DU som skrev at du var like gammel som meg! HAHAHA, det er egentlig du som er stygg vet! Å du, det jeg har fra at du er 13 er på den ene kommentaren som du skrev. DET er du som er krek her! Egentlig så er det du som skriver rotete, for du vet jo ikke en gang hva du skriver! Å har du aldri hørt om “jeg ordentlig norsk?” som er et “spørsmål” det er sånn vi sier nå i tia, følg med a! Å, jeg er flinkere til å skrive en deg i alle fall! Nei du er ikke flink til lese, DINE EGENE KOMMENTARER! Jeg er norks, men ikke du. HAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHA, ikke 16 i alle fall leser det på oppførselen din! Hva er det med deg, det var ikke deg jeg bare skrev til for helvete. Jeg sa hvorfor må du katrine og de andre skrive sånn til tuva. Å, kanskje ikke du mente det som frekt men det gjorde jeg ovenfor tuva! du burdde få deg et liv. Å du bør ikke si at jeg bør det for jeg har et alt! LOL, vent til alle ser den!

    68. når skrev jeg at jeg var like gammel som deg? kan du finne det for meg? 🙂
      sett bilde av deg, du har ikke sett av meg 🙂
      “DINE EGENE KOMMENTARER! ” du skrev egne feil 🙂 og ” jeg er norks” der skrev du norsk feil 🙂 stakkar. jo, jeg veit fint hva jeg skriver selv, men tror du jeg gidder å lese alle kommentarene om igjen, jeg husker det bra nok selv, og veit jeg ikke har skrevet at jeg er 13 ihvertfall 🙂 og jeg er norsk jeg, hva veit du om at jeg ikke er det? 🙂
      ” du burdde få det et liv” nei å nei, du skrev burde feil også 🙂 og jeg skrev “frekt” men gåseøyne. men stakkars tuva, får mange kommentarer av det her 🙂 så gidder ikke det her mer, krangle med en usakling, ekkelt og stygg unge 🙂 hahah, hade

    69. på en kommentar litt lenger opp, men gidder du å se, nei ! for du er for dum:) Ja, så fint da. Jeg bryr meg ikke om du har sett det. Har blogg vet så det er nok ikke bare du som har sett det:) Tror du jeg bryr meg om jeg skrev egne feil! det er ikke det jeg har kommet fram til, men det skjønner jo ikke du:P Nei, der ser du du gidder ikke å lese kommentarer du har skrevet igjen for du tør ikke å stå får det du har sakt, da skjønner jo jeg at du ikke er 16 da vet! jeg bryr meg ikke om jeg skriver feil. Å, du er ekkel selv din jævla støgging, nei kansje ikke sett deg men VET at du er stygg as! ser det på kommentarene tilbake !

    70. but, katrine: ) har du blogg ? :o) DETTE handler ikke om det som vi har kommentert før. Gidder ikke mere jeg heller, men bare si om du har det eller ikke, på en “ikke” stygg måte 😛

    71. herregud, jeg står jo for hva jeg har sagt? hvorfor skal ikke jeg rette opp ting du skriver feil? du som påstår jeg ikke er norsk, noe jeg er. og nei, jeg har ikke så fritids at jeg gidder å scrolle oppover alle kommentarene vettu? det burde til og med du skjønne. hvorfor bryr du deg ikke om du skriver feil, når det er du som gjør det og ikke jeg? haha. ja, du veit vel det du, du veit alt tydeligvis jævla godt.
      og hadde du giddet og lest gjennom alle kommentarene så hadde du sett at jeg hadde skrevet at jeg har hatt en blogg før, men at den er slettet, så, nå får du gi deg 🙂 du skjønner jo ingenting, sier mye, også sier du noe annet også plutselig sier du ting jeg ikke har sagt, herregud, skjerp deg. det her gidder jeg ikke mer, du får skrive hvor mye piss du vil etter det her, men jeg gidder ikke å sløse bort mer tid på deg, fordi du driter deg egentlig ganske ut 🙂 så ha et fint liv da 🙂

    72. btw, du bør ikke si at jeg skal lese lenger opp med at du skrev jeg har ikke blogg lenger, når du ikke gidder å se at du skrev du var like gammel som men, haha dret du deg ut as!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg