Høyest på ønskelista for øyeblikket – dongerijakke

Heeei dere♥ Planen var og ikke blogge før kameraet mitt er i hus (siden jeg selv ikke er så veldig glad i blogger med randome bilder som ikke passer til innleggene). Men siden fingrene mine klør etter å blogge, så klarte jeg ikke å holde meg unna. Forresten, noen som vet hvor lang tid det vil ta sånn cirka før jeg får kameraet mitt fra Oslo til Tromsø når det ble sendt i dag? 

Er det noen av dere som vet om en nettside hvor jeg kan få kjøpt meg en dongerijakke àla denne på bilde?

Dongerijakke er absolutt det neste jeg skal invistere i. Passer perfekt over en sommerkjole eller en herlig sommertopp. Har lett over alt i butikkene her i Tromsø, men alt er utsolgt. Så hvis noen vet om en nettside hvor jeg kan få kjøpt en slik dongerijakke, vær søt å send meg link da. Helst ikke verdens dyreste siden jeg ikke akkurat er så rik for tiden.

89 kommentarer

Siste innlegg