Gårdagens outfit og hendelser

HALLAA!

I går så var jeg og Katrine (trykk på navnet å besøk bloggen hennes, da blir hun glad) ute på litt raill. Festen var ikke den beste, men jeg og Katrine har det alltid gøy når vi er sammen. Hun er en veldig god og nær venninne. Uansett om det er flere uker i mellom hver gang vi møtes, så har vi det alltid like fett sammen uansett. Love you♥
Ligner vi kanskje litt?? Vi er egentlig søsken.

Outfitbilder må til:
 
Jeg har hundre kjoler som til og med henger med prislappen på, men jeg gidder aldri å pynte meg så mye. Er jo egentlig en skam.


Klarer aldri og bare velge ut et bilde, så det blir mange. Selvdigger!!<3

Forresten, takk til alle som fortalte meg i innlegget under hvor jeg kan få tak i en lys dongerijakke. Leserne mine er best!
 
Den kuuuule dongerijakken jeg hadde på meg i går er fra barneavdelingen på H&M og kostet bare 149kr. Syykt billig! Elsker at jeg enda kan finne klær på barneavdelingen om jeg vil. Toppen er fra Gina Tricot og buksa er fra BikBok. SÅ VET DERE DET:D
 

Armbånd fra Tyrkia og ring fra BikBok. IKKE kjøp sånn ring!! Dette er den andre jeg har kjøpt og begge har blitt ødelagt. Sløyfa datt av på begge to. Ganske trist siden ringen er så søt. Buhuhuhu..

Pappaen til Katrine ville også være med på bilde, hahaha!! Han er så snill og søt.

Vi tok ingen bilder på kvelden siden jeg ikke har kamera og mammaen til Katrine hadde tatt med seg digitalkameraet til Oslo. Og vi gadd ikke dra med oss speilrefleksen til Katrine, OG DET VAR JÆVLIG LURT! Veska til Katrine ble borte i går, så FUCK YOU den som stjal den. 

Likte du outfiten?
Har du noen gang mistet noe på fest?
Kan du enda kjøpe klær fra barneavdelingen?

85 kommentarer

Siste innlegg