Innkjøp 17.06 + blablabla

Hei dere♥

I dag har jeg vært på jobb. Spennende.. Neida, har gjort flere ting en og bare vært på jobb. Har for eksempel vært på Kaffebønna der hvor Karen jobber å spist frokost og drukket god kaffe, laget av mesteren selv(Karen).

Flinke piker!


Karen er blitt en skikkelig YOYO kaffedame.

Etter jobb så dro jeg på Jekta (kjøpesenter), og der var Venke Knutson gitt, helt ute av det blå.

Hun er en søt dame da!

Var å kikket litt i butikkene, og oppdaget at Lindex hadde masse salg. Er egentlig ikke så fan av Lindex, men tenkte at jeg skulle gi det en sjangse. Fant jo fort ut at de faktisk har mye kult der! Bare man tar seg tid til å leite litt. Fikk til og med brukt litt penger i dag også. Alt jeg kjøpe var 50%, et skikkelig kupp altså.

Se så søøøte da, love it♥ 100kr

Enda søtere♥ 15 kr

SE DER JAA!

Fant meg en dongerijakke også. Den var litt spesiell da, så jeg tok vare på kviteringen i tilfelle jeg finner ut jeg ikke vil ha den alikevell. Må bruke den litt å se om jeg føler meg komfertabel i den. Tenkte faktisk å bruke den i kveld, så da får dere se den på senere når jeg tar outfitbilder.

Heyyy, nå er det offisielt SOMMERFERIE! Så gooood sommer alle sammen:D

46 kommentarer

Siste innlegg