Me, myself and I

God morgen♥

Tok vekkeklokka på litt tidligere i dag så jeg skulle rekke å poste et ordentlig innlegg med alle de mongobildene som ble tatt i går, og fortelle om gårdagen. Men jeg klarte selvfølgelig å sette klokka på slumring, så det eneste jeg har tid til nå er gårdagens outfit. Så mens jeg drar på jobb så kan dere kose dere med masse bilder av me, myself and I♥


Se, buksa mi er blitt ødelagt i vask! Buhuuuu…


Haha, klarer som sagt aldri å plukke ut to bilder liksom.

Dongerijakke – Lindex
Topp – Cubus
Bukse – Bik Bok
Armbånd og klype – Kappahl

Jeg og jentene tok oss til rette og hadde den photoshooten nede på "stranda". Vi vurderte å rive av oss alle klærne og ta grisebilder i sanden, men da tror jeg folk hadde glodd mer enn de allerede gjorde, og det hadde kanskje vært litt upassende tror jeg… Haha!

Snakkes senere!

45 kommentarer

Siste innlegg