Tuva selger

Har rydda litt i skapene i dag og funnet frem en del klær som jeg ikke bruker lengre, og jeg har ikke plass til å oppbevare ting som ikke blir brukt. Noe går i søpla, mens det som er brukbart selger jeg her på bloggen. Kommer mer etter hvert!

Støveletter i ekte skinn fra Bianco i str. 37. Selges fordi de er litt for stor (jeg bruker 36). Brukt tre gang.

Budet starter på: 300kr

Søt sommertopp fra Bik bok i str. xs. Aldri brukt.


Pris: 150 kr

Brun boblevest i str. 158/13år, kjøpt på barneavdelingen på cubus. Lite brukt, god som ny.

Budet starter på: 150 kr

Det blir budrunde på støvelettene og boblevesten, mens på toppen har jeg satt fast pris, så da er det første mann til mølla. Så reglene er som følger: Er du interessert i å kjøpe/by, send meg en mail på: [email protected] med ditt tilbud. HUSK og merk i emnet hva du vil kjøpe. Kjøperen betaler frakt.

Budrunden avsluttes i morgen kveld!

32 kommentarer

Siste innlegg