Er det rart jeg er singel?

God kveld i stuen!

Energy nivået mitt har vært usedvanlig lavt i dag. Dagen i dag har nesten føltes ut som en "dagen derpå", noe som ikke er tilfellet. Hva skjer med søndager egentlig? Man er alltid i hvilemodus da, hvertfall jeg. Så med andre ord så har jeg vært svært lite produktiv i dag. Eller vent! Har sånn delvis ryddet rommet mitt. Men fuck, det var så kjedelig, så jeg stakk heller opp til Katrine for å ete litt grændis og chille fesken.
Relaxing time med bestevennen min!

Vi hadde egentlig store planer om å fyre i gang et liveshow i dag, men SÅ…

slukna jeg helt!! Katrine måtte selvfølgelig knipse bilde for å vise meg etterpå hvor stygg jeg er når jeg sover, og jeg måtte selvfølgelig dele det med alle dere, så slem som jeg er. Har alltid lurt på hvorfor JEG er singel, men skjønner jo hvorfor nå. Jeg kan ALDRI sove mer!

Tror jeg snart må slutte å legge ut så stygge bilder av meg selv, før jeg skremmer dere alle bort, en etter en.

Er du like stygg når du sover?

61 kommentarer

Siste innlegg