Hvilken kjole skal jeg ha på i kveld?

Heihei! Er litt små stressa i dag. Må pakke til jeg reiser til Oslo i morgen. Det blir gøy, har jeg kanskje noen lesere fra Oslo? Om dere ser meg, så er det bare å hilse på, hadde vært super koselig! I Oslo så skal jeg forresten besøke min kjære bestemor. Håper finværet der nede fortsetter!

I kveld så skal jeg i 50-årsdag i kveld til en familievenn, så må finne ut hvilken kjole jeg skal ha på, noe som ikke er så enkelt, vet dere. Når man skal i 50-årsdag med mange voksne mennesker, så må man jo kle seg litt ordentlig. Fant fort ut at jeg ikke har så veldig mange kjoler som passer inn i fine selskap, men tror disse to funker.

Nr. 1?

Nr. 2?


Denne er mye finere på da!

Hvilken kjole skal jeg ha på i kveld?
Begge kjolene er fra Bikbok, og det er mulig at de fortsatt har de, om noen lurte.

En ting som er sikkert, det er at jeg blir å fryse i kveld uansett hvilken kjole jeg går for. Slik ser det ut ut vinduet mitt i dag:

5 grader og regn, herlig!

153 kommentarer

Siste innlegg