Herlig sommerdag på BØØØØ sommerland

I dag har jeg kosa meg skikkelig!

Selv om jeg ikke har badet noe. Jeg er ikke noe glad i å bade, så jeg lå på solsengen å knipset bilder, hørte på musikk og spiste is. Det jeg misliker mest med disse badelandene er alle ungene som spruter vann over alt og begynner å grine når de selv blir sprutet på. Ikke missforstå meg, jeg er glad i unger, men ikke vann.

Det har vært så utrolig varmt og deilig i dag. Sola har stekt i mot huden, og jeg er blitt kjempebrun. Er mange av dere som klager på at jeg må bruke solfaktor, men grunnen til at man bruker solfaktor, er ikke det at man ikke skal bli solbrent? Så hvis man ikke blir solbrent uten solfaktor, trenger man da å bruke solfaktor? Eller har jeg misforstått helt. Jeg er en indianer skjønner dere, så det skal litt til for at jeg blir brent.

Michelle kosa seg med softis hun og. Hun er på en måte stetantungen min. Ungen til kjæresten til søstra mi, for dere som treng å få det inn med teskjè. Hihiii, fine Michelle♥


Gikk ut i bassenget bare for at det skulle se ut som at jeg badet, haha. Dødspen i tryne her, helt enig!


Michelle fikk prinsessebamse:D


Så spiste vi grillmat da vi kom hjem. Perfekt avslutning på en herlig sommerdag!

Ja forresten, angående snusen på bilde i innlegget under. Ja, selvfølgelig snuser jeg når jeg legger ut bilde av snusen min. Kunne selvfølgelig latt vær, men synes det er artig å se alle morsomme kommentarer noen av dere kommer med. Nok om det:D

Har dere hatt en like herlig dag?

66 kommentarer

Siste innlegg