Lotta’s søte små barn

Hei, husker dere meg? Nei tenkte meg det.. Må vel beklage for dårlig blogging. Skal ikke komme med noen dårlige oppdiktede unnskyldninger, for INGEN grunn er god nok for og IKKE blogge. Bloggen skal selvsagt alltid være første prioritet. Nææt…

Var ute på litt nye eventyr i går/natt. Igjen, som den dårlige bloggeren jeg er, tok jeg INGEN bilder. Ikke outfit en gang. Shame on me…
 
En stor happening siden sist er at Lotta (hunden til Therese) fikk valper i natt!! De er helt nydelige.

Selv om de nå egentlig ser mest ut som små rotter.. Haha<3 Tre gutter og èn jente. Therese føler seg som en skikkelig mamma, og jeg føler meg litt som en mamma jeg og. Hihi!

Var faktisk fint vær i dag, så et par timer på verandaen ble det.  

Nå skal jeg faktisk legg meg. Blir godt med ei god natt med søvn. Dette tror jeg blir det tidligste jeg har lagt meg i hele sommer. Sier jo litt. God natt<3

– Har du hatt sol i dag der hvor du bor?

28 kommentarer

Siste innlegg