Pizzapanne

Nettet hjemme vil ikke være venn med meg for tiden, så nå sitter jeg hos Therese. Kun fordi det er nett her, hehehehe…. Vi sitter bare her og nerder på hver vår PC som vanlig. Therese sitter å skyper med noen randome gutter, mens jeg ligger her å sutrer over en sulten mage. Men Therese bryr seg så lite om meg, så hun gidder ikke late som at hun bryr seg en gang. BITCH!  

I dag har jeg prøvd ut den nye hårkuren jeg fikk tilsendt av www.makestyle.no. Sitter med den i håret nu. Den skal vist vært veldig bra. Skal holde dere oppdaterte.

Så har jeg spist yndlingsretten min i dag, nemlig is.

Hvis dere ser bort i fra den deilige lollipopen jeg har i hånden, så ser dere pizzapanna mi. Sjekk di kvisene! Ikke at det er så sykt mange (i forhold til andre som har alvorlige kviseproblemer), men jeg er ikke vant til kviser. Skjønner ikke hvor de kommer fra. De eneste gangene jeg får kviser er når jeg har mensen eller har sovet med sminke. De vil jo ikke bort heller. Noen som har noen gode tips mot kviser?

Har faktisk spist syv is i dag!! Er ikke uvanlig mange til og være meg. Kanskje jeg skal bytte bloggnavn til Tuvais?…… Nei.

Men nå begynner Therese å grine. Blir kastet ut nå. I morgen skal jeg være flink blogger, JEG LOVER!

56 kommentarer
    1. Em, ikke sove med sminke 😛
      Ikke spise så mye sjokolade 🙂
      Rens huden – vask hver morgen 😛
      Jeg bruker : Garnier – Pure – wash, scrub + mask (Vert på reklame på tv)
      Den funker ganske bra! Har INGEN kivser nå 🙂 (Kjøpt i en mat butikk eller på cubus (?) (50-100 kr. eller noe, mor kjøpte den til meg, haha )

    2. Garnier pure active anbefaler jeg så sykt , jeg slet veldig med kviser før og nå som jeg har brukt den morra og kveld så har nesten alle gått vekk ! Og jeg har prøvd mange forskjellige ting , men helt erlig er det den som har funka best , også lukter den dritdeilig ! <3

    3. Basiron hjelper 🙂 og du får kjøpt det på apoteket for 100 kr eller noe 🙂 å ikke klem på kvisene, da blir det bare verre. så bare la dem være i fred. 🙂

    4. Jeg har det sånn som med “marte”, mine kviser popper ut når jeg spiser usunn og fet mat. Derfor kan det være smart å unngå. Men det er nok ingen som ser kvisene dine på avstand hvis du ikke sier at de er der 😀

    5. Jeg skjønner ikke hvorfor alle tipser deg om garnier-tingen, det er en stor flaske (som jeg vet om), og du har jo ikke så mange så ofte, så det er jo kanskje litt dumt å ha en veldig stor flaske … ikke vet jeg, men jeg anbefaler cosmica face nattkrem og det samme, bare i peelingkrem. Nattkremen brukes hver kveld før du legger deg, og peelingkremen 1-2 dager i uken. Det funker veldig bra, og den motvirker også at det kommer nye kviser ! 😀 Denne kommentaren ble veldig lang, så skal avslutte nåå .. ;p

    6. den nye som har kommet med sånn rund gummidings som du skal rense med bruker jeg, og den er veldig god! den er fra loreal eller noo 😉
      jeg anbefaler den 🙂

    7. Når jeg får kviser bruker jeg en god skrubbekrem som er finkornet, og skrubber der jeg har fått kviser. Deretter bruker jeg en ansiktmaske fra clinique og lar den sitte på en halvtime. Jeg gjentar dette flere ganger løpet av en uke, og de forsvinner gradvis.

    8. De har forska på om kvisene kommer av maten du spiser, det er ikke sant :p Så du skal ikke slutte å spise sjokolade, hehe.
      Du kan jo bare skubbe i noen dager, så går de nok bort 🙂 Har mye, såjeg går på resepter fra legen 🙂

    9. Ikke bruk tannkrem, det gjør de bare rødere og tørker ut huden. Det du skal gjøre er å g¨på apoteket å spørre etter Basiron. Det hjelper helt sykt og koster heller ikke mye. Bare pass på å holde hår og klær vekke fra der du smører på, ellers farger det av. Lurt å smøre på før du legger deg. Ikke bruk sånn fett-sminkefjerner, heller en som renser uren hud. Funker utrolig bra! Du kan også prøve skrubbekremen til garnier, den funker hvert fall veldig bra på meg.
      Btw, digger bloggen din. Du skriver så sykt bra og morsomt! Og du er veldig, veldig pen.

    10. sliter med flere svære kviser i panna, dine ser du nesten ikke. Nå lurer jeg på hvordan du ville sett på meg ass, som et monster :S

    11. hmm……
      KANSKJE F0RDI DU ER PÅ BRUN OG BLID, SÅ Å SI HVERDAG !!!!!!!!!!!!!
      DET ER VIRKELIG IKKE BRA FOR HUDEN ALTSÅ

    12. hvorfor er du blek i ansiktet? du pleier og altid og være så brun 🙂 eller er det lyse som gjør det? 😛

    13. Jeg har så mange kviser at jeg må gå på medisiner,så slutt og klag. Ikke prøv L’Oréal perfect clean, den tørker ut huden

    14. Hei!
      sett på mange av kommentarene nå, og de jeg er enige i er vel bare at du bør ta av sminka før du legger deg, rense huden med grønn L’Orèal pure clean 1/2 ganger i uken..
      Det jeg anbefaler deg er å først ta av sminka, vaske ansiktet med glovarmt vann(selvsagt må du klare å være borti vannet), bare for at du skal åpne porene og deretter vaske over med iskladt vann, for så å lukke porene 🙂 hver kveld! Lover deg, det hjelper.

    15. jeg er utdannet hudpleier og kan mye om dette, her er noen tips som er kjempebra;
      sminkefjernere du kjøper i butikken der det står “makeup remover” er KUN til øynene, f.eks den blåe flasken fra loreal paris, alle tror at slike sminkefjernere er til hele ansiktet, men de er kun til øynene! om du bruker det i hele ansiktet tørker det ut huden og gir urenheter uansett om du bruker fuktighetskrem etterpå!
      – når du bruker fondation så burde du ta en flekk i pannen, et på kinnet og en flekk på haka (om det er der du bruker og ha det da, ta i alle fall flekk der du bruker) så FØR du smører ut fondationen tar du fuktighetskrem på fingrene slik at du har kremen i hendene, så tar du bare ut fondationen, da blir fondationen og fuktighetskremen blandet, det blir ingen effekt på fargen på fondationen, huden din blir bare pleiet mere, og fondationen holder lengre.
      Så anbefaler jeg produktene fra MaryKay. google navnet for og finne ut mere. Fuktighetskremen derfra er verdens beste, sminkefjereren for øyene og sminkefjerneren for annsiktet.
      MaryKay tester heller ikke på dyr.
      håper noen av tipsene var til hjelp og jeg VET at det funker, jeg har ingen kviser, ingen urenheter selvom jeg bruker concealer og rouge hver dag, så disse tipsene burde du følge!

    16. e pågrunn av at vis du eks har vært i sol og blitt brun, og så kommer hjem der det ikke e så godt vær (dvs du e ikke i sol lengere om dagan) så poppe det ut kvisa, du kan lese om det på nett. Huden e liksom vant til sola å sånt.

    17. Min tante jobber på apoteket hun har vært sjef for en også 🙂 og hun sier at man kan bare gå til apoteket spørr etter en sånn rense krem som også gjør at du får mindre kviser også må rense fjeset vær eneste dag før du legger deg 🙂 (Det gjør jeg)

    18. Her har du et TIPS fra en jente som har de same problemene , men ikke nå lengre !!
      Dra på butikken og spørr om å få kjøpe en krem som hjelper mot kviser ( Dem har kremene i ein skap bak kassa.) Bruk den hver kveld før du legger deg , og smør de overalt i ansiktet , De er lurt , fordi de kommer flere kviser om du ikke smører hele ansiktet !
      Unngå øyne og munn , Håret også må du passe på eller så bleker de !
      Neste dag vasker du kremen ut .
      PS : Du får kjøpt de på nermeste butikk !
      Og et tips til !
      Bruk den nye Krem (blå eller rosa).
      Den har en myk og god gummi men myke spisser på (den ligger i midten av flaska).
      Tilsett litt krem på og skrubb hele ansiktet til du kjenner de porene opner seg.
      De går an å tilsette til krem i hånden og gni de utover hele ansiktet og etterpå skrubber du med gummien.

    19. Rens huden din ofte. Hjelper alltid på meg. Men jeg er også sånn som aldri har kviser, jeg får bare kviser når jeg har mensen eller når jeg sover med sminke. Men når jeg får kviser pleier jeg alltid og rense huden min veldig godt hver dag 🙂

    20. hmm 🙂 har det sånn jeg og! får bare litt kviser i perioder..
      Det som funker greit er vell
      – å vaske fjeset hver morning og kveld
      – såve i et kaldt rom der det er luftig (sånn at porene får åpne seg)
      – drikke mye vann og spise gulerøtter 😀 hihi, gulerøttene kan hjelpe deg å bli litt brunere hvis du er ute i sola, også :-).
      – også kan solen være med å tørke ut kvisene:-D!
      – Jeg kjører hele pakka når det gjelder sminke for huden 🙂 foundation, pudder, solpudder..
      tips; “Clearasil” som kjøpes for 50 kr på matbutikken funker greit som en krem du fører på huden før du legger deg, har den på i kanskje 3 min. åsså tar du AV sminken med den!:-) venninna mi hadde MANGE kviser. Hun gjorde dette og nå misunner jeg henne! Feilfri hud med glød!
      hehe, versego sødi! <3

    21. honning hjelper faktisk. det er ikke til å tro, men det funket helt fantastisk på meg og noen veninner 😀
      digger bloggen din!

    22. hehehhehe, jaaa :LL
      æ bare ælske dæ, du e et forbilde for mæ !!!!
      ååh, kan du ikke vær så snill å skriv autograf te mæ ? :L
      lool, nei ! æ gjør ikke det, men når du skriv det på bloggen, og vi ser det på kroppen og huden din, så skjønne vi ganske MY…. 🙂
      så vennen, nei æ e ikke en liten drittunge på 11 år som har dæ som forbildet !

    23. Ser ut som du har en person fra samme plass som deg(?) som misunner deg ganske sterkt oppi der eller? Hehe, så koselig da 🙂
      Må bare si at det kanskje ikke er så rart at kvisene plopper fram hvis du er så glad i is? Vet ikke jeg. Men fine tips du har fått, jeg visste ikke at sminkefjerner bare var for øynene!

    24. spise lite snop
      ikke bruke foundation eller pudder , få sol på huden
      vaske ansiktet hver morning og kveld
      ta sminken vekk om kvelden.

    25. Ikke bruk tannkrem, det bare iriterer og tørker ut huden ! men Dermalogica hudrens funker bra, hvertfall for min hud. Den skal bare masseres inn i huden, hver morgen og kveld for og så skyldes av med vann, Dermalogica bruker ingen parfyme i produktene sine. Mine produkter er kjøpt på en hudklinikk, så det er årntlige men ganske dyre produkter. Hvis du går innom en slik hudklinikk så kan de nok se på huden din og annbefale deg en krem eller rens !
      Det hjelper også å prøve å holde seg litt unna potetgull og sjokolade og sånne usunne ting 😉 Men foresten har ikke du så mye kviser i forhold til mange andre ( som du skriver ) , så du burde ikke klage, for det kunne vært mye værre ! heheh 🙂

    26. Å ta solarium er akkuratt det samme som å ta en røyk. Og som jeg forstår er du på Brun og Blid ofte og det er ikke bra for huden din. Uansett om du bruker dyre kremer eller andre ting, så skader du fortsatt huden din av å ta solarium. Men egentlig så har du ikke så mange kviser, det er en del som har flere 😉

    27. hahahahahha :L
      der sjer du at det e ikke bare æ som veit at du e på brun og blid veldig OFTE !!!!
      når du har en blogg så veit dem flestan my om dæ uten at dæm stalke dæ sjø !

    28. Okei, for det første så er det bare ETT vettig tips her, og det er der det står om Dermalogica. garnier er det verste du kan bruke, det samme er Loreal og Clearasil. De produktene tørker bare ut huden og gjør den enda verre. Det kan se ut som om det hjelper, men når du har brukt produktene lenge ser du at det bare blir verre. Du kan faktisk ødelegge huden din ved å bruke feil hudpleie. Så det beste du kan gjøre er å dra til en hudpleiesalong og kjøpe gode produkter. Jeg anbefaler Declèor, MD Formulations, Dermalogica og Matis. De produktene er kjempe bra, og har hjulpet meg så utrolig mye. Huden min har fått en utrolig fin glød, og kvisene er så og si forsvunnet helt!
      PS: IKKE BRUK MARY KAY! VERSTE SKITEN DET OG!

    29. du er jævla heldig som ikke har noen kviser 🙁
      om du hadde sett meg, på 13 år, ville du fått sjokk.
      digger bloggen din!

    30. Hihihihi, ingen har lagt merke til meg :3 Men jeg må si, kvisene forsvinner etter hvert, du er jo i puberteten, så da får man jo litt kviser uansett (de aller fleste). Så det er bare å vente, og ikke kjøpe kjempedyre produkter og dra på hudklinikk og greier, du er jo tenåring, kviser er jo normalt? Bare vent eller noe, så går de sikkert bort, så kan du jo vaske ansiktet og sånt hver kveld, så popper det sikkert ikke opp nye 🙂
      Ps: Digger deg ! Sku egentli skrevve på ækte nordlænning her, sia Tromsø e beste byen i hele verden 😀

    31. Jeg har noen tips:
      1: Ikke bruk for mange produkter
      2: Ikke bruk fete kremer i annsiktet
      3: vask annsiktet morgen og kveld med først varmt vann så kaldt.
      Fuktghetskem er greit så lenge den er laget for å bruke i annsiktet finn din favoritt, men ikke mange. 🙂

    32. for det første, SLUTT å stapp i deg så mye dritt mat! Syv is? Huden min hadde absolutt ikke tålt at jeg hadde spist så mye usunt vertfall.. Jeg har selv litt hudproblemer og har serriøst prøvd nesten alt de har på butikker som H&M, Vita, osv.. også prøvd alovera produkter og noe elektroniske greier som heter NewSkin. Selv gikk jeg fast til hudpleier for å få orden på huden min, og der fikk jeg med meg skikkelige produkter som virker superbra. Bruker renseprodukter som heter MD Formulations også brukte jeg en fuktikhetskrem som het Matis, den ble desverre for dyr for min lommebok så nå har jeg funnet en annen favoritt; Nivea aloe facecream. Renser huden morgen og kveld, også tar jeg å skrubber fjeset to ganger i uken..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg