Bra kveld

Kreativ overskift ja? Kvelden i går gikk så fort at jeg rakk så vidt å dra frem kameraet før den var over. Glemmer alltid av at jeg er blogger og trenger bloggmatrial når jeg er på fest. Men det kan vel være like greit at det ikke blir så mange bilder, for jeg kan IKKE tenke meg at jeg ser så attraktiv ut på noen av bildene som ble tatt i går. Jeg venter i spenning på å se hva slags bilder som dukker opp på facebook, hehe… Får se om noen av de er bloggmatriale. Men ellers hadde jeg en sykt bra kveld i går med masse rååherlige mennesker!! Good stemning. Og Ingvill Evensen Jakbobsen – du har den kuleste kjæresten ever!! Haha.

HAHAHA, ser på kameraet mitt at jeg har hatt en aldri så liten photoshoot med meg selv da jeg kom hjem. Tror jeg prøvde meg på outfitbilder eller noe… Jeg lovet i går å vise dere bilder med kjolen på, så for deres skyld skal jeg drege på meg den trange kjolen å knipse noen bilder for dere. Når jeg har stått opp..
 
Eneste brukbare bilde som ble tatt med mitt kamera i går. Mette, Jenny Marie og Marianne

18 kommentarer

Siste innlegg