Gustav’s place

Nå har jeg, Therese og Johanne stappet i oss en skikkelig svett pizza fra pizzabakeren. Kjente jeg ble litt små kvalm. Er vel en grunn for at pizzabakeren er så billig. Therese og Johanne sitter å ser på paradise hotel dk, mens jeg sitter for meg selv og prøver så godt jeg kan og ikke smugtitte på skjermen deres, for de er kommet lengre enn meg. Det at jeg hører alt som blir sagt gjør ingenting, for dansk er jo helt uforståelig. Om du vet hvem som vinner hele greia, vær snill og ikke vær hestkuk å fortell meg det.

Legger ut litt bilder fra helgens festligheter siden guttene var så sykt stoka på å komme på bloggen. Haha 🙂

Meg og Ragnefina.

Brynjar og Viljar. Viljar til høyre er min gamle flamme fra barneskolen. Gode tider ja.

Gustav, the host!

Tora og random.

Disse to husker vel ikke at dette ble tatt.


“Heey, ikke ta bilde av meg!” Paparazziii… Hehe neida.

52 kommentarer

Siste innlegg