Tuva anbefaler

For noen uker siden fikk jeg tilsendt ett pudder, solpudder og kost fra www.makestyleshop.no. Grunnen til at anmeldelsen kommer en god stund etter at jeg mottok produktene, er fordi jeg liker å teste ut produktene ordentlig før jeg skriver om dem – og jeg kan ikke si meg annet en stor fornøyd!


Mine to nye favoritter!!

Pudderet (til venstre på bilde): Gir en utrolig fin farge! Jeg har den i “Honey dark”, en farge som passer huden min perfekt. Blir ikke oransje, men hvis man tar for mye kan det fort grått, men det skal mye til. Pudderet smelter inn i huden og gir et dekkende resultat men samtidlig naturlig, noe jeg synes er veldig viktig. Har faktisk ingenting negativt å si om det. Pudderet kan du kjøpe her.
.
Solpudderet: Nydelig farge på det og. Gir ansiktet en solbrun glød med litt shimmer i. Ett av de beste solpuddrene jeg har prøvd – og jeg har prøvd ut ganske mange. Ingenting negativt å si om det heller! Solpudderet kan du kjøpe her.

Resultat:

Først påfører jeg pudderet i hele ansiktet, deretter tar jeg solpudderet og “rammer” inn ansiktet. På haka, kinnbeina, neseryggen og panna. Som dere ser så dekker det godt, men ser samtidlig veldig naturlig og friskt ut.

Denne kosten bruker jeg til både pudderet og solpudderet:


Too faced kabuki brush!
Silkemyk kost med nydelig design- veldig jentete og fin. Det er selvfølgelig ikke bare desginet som er bra, men selve kosten er utrolig god. Lokket er ett stort pluss siden man kan ha den i veska/sminkeveska uten at den blir skitten og ekkel. Et større pluss er at den er laget av de berømte “teddy bear” – hårene, som vil si at ingen dyr er blitt utsatt. Too faced kabuki brush kan du kjøpe her.

Tusen takk til www.makestyleshop.no!

– Noen som har prøvd ut disse produktene og som er enige med meg?

29 kommentarer

Siste innlegg