Party all night

Nei, nå gruer jeg meg til å lese gjennom kommentarene som er kommet inn de to siste døgnene. Håper dere ikke har vært for slemme med meg på grunn av mitt fravær. Helgen har jeg tilbringt sammen med mine kjære venner og masse herlige kjentfolk. Kameraet og bloggen har jeg glemt litt hjemme desverre. Men dere vet, nå er det bare ti dager igjen av sommerferien, så jeg prøver så godt jeg kan å nyte de siste sommerdagene vi har. Og det håper jeg dokker også gjør 😀 
Stjeler bilder fra www.noram.blogg.no som heldigvis knipset bilder fra gårdagen, så takket være henne har jeg noen bilder å dele med dere. 

Goood stemning!
 
Meg og Nora, søøøtt! (linking funker ikke atm..)
Tonje og tantungen min Marius. Hvordan det har seg til at han er tantungen min er det mange som lurer på.
www.katrineoien.blogg.no. CRAZY BITCH♥
Fine jentene!
– Prøver dere også å nyte de siste dagene til det fulle?
34 kommentarer

Siste innlegg