Innkjøp fra Bik Bok – latterlig billig!!

Hei! Jeg sovnet av rett etter jeg postet det siste innlegget i går. Katrine ble da litt sur på meg, for vi hadde planer om at jeg skulle komme opp til henne så vi kunne ha en liten photoshoot. Vi begge trenger nye headerbilder, og det vet jeg at mange av dere er enige i. Jeg er like lei av headeren og designet mitt som dere er… Men vi får heller ta det en av de nærmeste dagene.

Men her har dere resten av innkjøpene. Alt fra Bik Bok:-)

49 kr.

49 kr.

High-waist skjørt og topp til 29 kr pr del.


49 kr. Liker den åpne ryggen skikkelig godt!

Samme kjole i annet mønster, 49 kr.

Topp og bukse for 29 kr pr del.

Samme topp og bukse i annen fargen.

29 kr.

29 kr.

29 kr.


Topp 29 kr. Elsker detaljene på skuldrene!

Latterlig billig ja?:D Er skikkelig fornøyd med alt sammen, virkelig et kupp! I dag skal jeg ta meg en til tur på Bik Bok sammen med Katrine, så kanskje jeg får med meg noen flere godbiter hjem.

– Fine innkjøp?

42 kommentarer

Siste innlegg