First day at school outfit

Skrev egentlig dette innlegget i går før jeg la meg, sånn at jeg bare kunne poste det med èn gang jeg stod opp. Men det skjedde aldri for jeg stod opp FEM minutter før bussen gikk. Fikk helt panikk! Har aldri i hele mitt liv vært så rask som jeg var i morgest. Kastet bare tannbørsten, tannkrem, sminken og alt jeg trengte opp i vesken og sprang avgårde. Hadde jeg enda gått på ungdomsskolen, så hadde jeg nok ikke brydd meg stort over at jeg hadde mistet bussen, og heller bare tatt neste. Men nå går jeg på VGS, og der er det alvor. Trodde aldri jeg skulle rekke det, hadde vært flaut å komme så mye for seint andre dagen.

Skoledagen ellers var veldig kjedelig. Fikk bare vite masse (u)nyttig info osv. Fikk selvfølgelig også vite klassene, og jeg kom i klasse med Therese, Warvik og Mathias. Vil si meg veldig fornøyd med tanke på mange av de andre klassene. 

Postet aldri "første skoledag outfiten", så den kommer her: 


Genser:Bik Bok // Bukse:Bik Bok // Sko: Converse // Ringer: H&M // Veske: Husker ikke

Jeg har egentlig en ganske "chill" stil. Har masse pyntete og fine topper og bluser liggende i skapet, som er bra og ha, men jeg føler meg mest komfortabel i lave sko og litt laidback stil. Så outfiten i går var veldig enkel, men samtidlig kul!
 
Edit: Jeg er så trøtt, klarer ikke å blogge mer i dag. Skal prøve å holde meg våken litt til, så skal jeg legge meg å få en god natts søvn. Blogges i morgen!

– Hvilken "stil" har du?

49 kommentarer

Siste innlegg