BikBokGirl

God kveld! Kom akkurat rullende inn døren her hjemme, har vært på Yonas i kveld å spist pizza sammen med Bernt Halvor og Karen. Tacopizza slår aldri feil! Ellers har jeg ikke gjort annet enn skole i dag. Da vi begynte å snakke om de programfagene eller hva det heter (selve service og samferdselfagene), så merket jeg at jeg fort ble veldig engasjert. Så det tyder jo alt godt for dette året. Så langt kan jeg vel si at jeg trives, men er dypt skuffet over utvalget av det motsatte kjønn på Tromsø Maritime. Jaja, men man er jo på skolen for å lære, ikke sant?

Sa jo at jeg skulle bli flinkere med outfit bilder. Hvor interesserte dere er vet jeg ikke men, here you go:


Alt er fra Bik Bok.

Har handlet mye på Bik Bok i det siste. Elsker rett og slett klærne derfra, hadde ikke takket nei til en jobb der. Nå skal jeg ikke se bort i fra at jeg blir stemplet som en Julia Nyland/Lene Orvik wannabe, men heyy, Bik Bok HAR mye kule klær!

– Handler du mye på Bik Bok?

22 kommentarer

Siste innlegg