31.aug.2010

Hey! Har hatt problemer med nettet i hele dag. Dagen har uansett vært svært uinteressant, så dere har ikke akkurat gått glipp av noe. Må nevne at jeg har vært på SATS i dag, det er viktig å skrive ned, og jeg spiste IKKE på burgerking etterpå i dag! Kommer sikkert til å skrive litt om trening fremover på bloggen siden jeg har lovd meg selv at det skal bli en del av hverdagen min fremover. Men jeg vet det er mange av dere som interesserer dere for det, så det blir vel supert. Også har jeg forresten kjøpt meg ei "frisør"saks i dag, sånn at jeg kan få stusset de slitte tuppene mine. Jeg tørr ikke gå til frisøren, for de klipper alltid mer enn nødvendig (i følge meg, selvfølgelig). Kan vise dere før og etter bilder når jeg har fått klipt meg. Selv om dere sikkert ikke blir å se noe forskjell, haha. Har ingen bilder å dele med dere. God natt:-)

16 kommentarer
    1. Haha, må bare si at det er sinnsykt irriterede at SATS og Burger King er i samme bygning! Man blir jo sulten etter trening så da bærer det som oftest inn på burger king etter trening. ikke bra :p
      Ja, syns også at frisørene tar alt for mye når de klipper, vurderer å klippe meg selv jeg og 🙂

    2. Jeg pleier også og klippe meg selv, for det var ikke så veldig lenge sia jeg var hos frisøren og hu klipte så utrolig mye av håret mitt at jeg nesten gråt. Nå har det jo selvfølgelig vokst ut masse og det er langt igjen, men etter det tørr jeg ikke å gå mere dit. Så skjønner deg utrolig godt, haha 😀

    3. Jeg bruker å få en veninne til å klippe meg, ellers klipper jeg meg selv 🙂 Var hos frisøren for nesten 2år siden nå, og der skulle jeg klippe opp håret, så ødela frisøren det. De brukte en saks med “tagger” på, og hele håret mitt endte opp med å være splittet.Enig med at de tar for mye også. Så liker ikke frisører! :))

    4. Gleder meg til å se resultatet, hahahah <33
      Klipper meg aldri, hahah 😀
      Eller, bare 1 liten milimeter i året xD
      hahah, for jeg ELSKER langt hår.
      bare jeg hører ordet frisør blir jeg livredd x)
      de er skumle <:( fordi de klipper mere enn det man selv vil.

    5. Heihei, utrolig søt blogg. Leser bloggen din hver dag. Du har en utrolig bra stil og sans for mote. Ta gjerne turen innom min om du vil.
      Jeg flytter til New York om 3 uker for å studere mote og design. Designer mine egne klær og drømmer om å bli designer. Så hadde vært kult å få dine meninger på hva du syntes om det jeg har laget til nå 🙂 Trenger også pakketips!

    6. hadde jeg vært deg ville jeg også tynnet ut håret, ganske mye også 😉 fint at håret er tykt, men ditt er for tykt syns jeg :- P

    7. du kan ikke du bytte headeren din snart? den har du hat leeeeeeenge nå hehe 😀 Elsker bloggen din<3

    8. har også tenkt til å klippe meg selv neste gang 😉 kanskje du skulla tynnet ut håret ditt litt? :- )

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg