Hodet mitt sprenges

Har hatt helt sykt vondt i hodet i hele dag. Hater virkelig hodepine. All respekt til de som lever med migrene! Har så vondt at jeg ikke får sove en gang… Uff, håper ikke jeg blir syk. Ja, bloggen suger litt for tiden, men det er fordi skolen suger ut all energien min. Husk på at jeg har skole til som regel halv fire hver dag, så er ikke hjemme før nesten halv fem da om dagene. Hadde det ikke vært for at jeg ikke har lyst til å gå i klasse med 95'ere til neste år, så hadde jeg tatt meg et friår dette året! Men blir bra når vi får skolepc'ene, da blir det bloggings på skolen og, men det er selvfølgelig hysj. 

I morgen lover jeg litt bedre blogging, vil jo ikke skuffe dere så mye. Skal prøve på outfit også, hvis jeg ikke forsover meg. Hele uka har jeg sett ut som et vrak på skolen.

Paintskillz, jo takk, jeg vet.

24 kommentarer

Siste innlegg