Snakkes til neste år

Skoledagen i dag har gått så utrolig tregt, selv om vi var ferdig tidlig. Måtte selvfølgelig stikke på brun og blid for å ta litt sol etterpå. Skal fortsette med å være et dårlig forbilde frem til neste helg, for etter det vil det bli fyfy med solarium. Har litt blandete følelser over det hele, men da kan da ikke være så vanskelig å holde seg unna solarium i fire uker? Med scooteren som man kan vinne i baktankene så skal nok jeg også klare dette.

Alle sommerklærne er nå pakket ned og bort… 🙁

Men disse to skjortene kan jeg fremdeles bruke, bare med en strømpebukse under..

Begge fra Bik Bok.

Snakkes til neste år sandaler og ballerinasko, heihei uggs og vintersko!

Disse er kanskje de jeg har brukt mest i sommer.. Fra H&M faktisk.

Utrolig deilig med helg, og denne helga kommer til å bli knakanes god, med masse liv her i Tromsø by. Ett ord: DØGNVILL!!! Det er en festival her i Tromsø, for dere som ikke har peiling på hva slags fremmedord jeg nettopp brukte. Håper på bra liveshow, god stemning og masse herlige folk! Broren min skal spille på lørdag, litt stolt er jeg jo selvfølgelig over det. Men må rydde videre nå. Har akkurat èn time på meg før besøket ankommer.

– Har du pakket bort sommerklær/sko?
– Skal du på døgnvill?
(til dere som bor i Tromsø selvsagt)

74 kommentarer

Siste innlegg