Kick-offet i går

Nå er jeg kommet meg trygt hjem til Tromsø etter ei lærerik helg i Oslo.

Kan vel egentlig fortelle dere om hele gårdagen. Dagen startet grytidlig siden jeg hadde lyst til å utnytte pengeboken til moren min til litt shopping mens vi nå var i Oslo. Kick-offet startet klokken 12.00, så vi hadde to timer å slå ihjel. De timene gikk super fort, har aldri vært så effektiv i butikker før. Men litt ble det nå, og det skal jeg vise dere senere i dag.

Da vi endelig kom oss til kreftforeningen (etter litt vill vandring for å finne frem), var alle de andre bloggerne kommet allerede. Var veldig spent på å møte alle de andre, og ikke minst Kristina og Lars. Alle sammen var veldig trivelige, så det gikk veldig fint. Haha, ble litt skjelven da jeg skulle hilse på Kristina Andersen , siden jeg har vært fast leser av bloggen hennes i lang tid. Men hun var skikkelig smilende og hyggelig, så det var kjempe morsomt! Både hun og Lars virker utrolig kule, og ikke minst jordnære. Ikke at jeg har trudd at de var noe annet da.

SusanneLinnèa og Marita. Tre av de andre finalistene 😀

Kreftforeningdamene holdt foredrag om hvor farlig solarium og sol sjeneret faktisk er. De fortalte oss om diverse horrible hudsykdommer som jeg ikke engang unner min verste fiende å få. Tror alle finalistene virkelig fikk en oppvekker. Jeg personlig, ble i allefall veldig skremt. Skjønner ikke at jeg har utsatt huden min og meg selv for dette i godt over to år nå…

Alvoret kommer, men nå skal jeg vise dere masse bilder fra gårdagen 😀

De 7 finalistene (ei var syk). Og Kristina og Lars øverst.

Kreftforeningen hadde stelt i stand masse god mat til oss.


NAM!


Bilde er lånt fra Henriette.


Robin, kjæresten til Lars var også med. De var skikkelig fine sammen! Ble faktisk overrasket over hvor kjekk Lars var i virkeligheten, haha. Han så skikkelig fresh og ordentlig ut. Et levende bevis på at gutter med sminke absolutt ikke er så dumt. 


Kristina fina!


Linnèa, henne likte jeg skikkelig godt! Utrolig søt jente med kul stil. Sjekk ut bloggen å la deg inspirere!

De scannet(?) huden min…


Skjønte ikke helt hva hun sa/mente, men jeg tror i allefall at det ikke stod så veldig bra til med huden min. Men det kunne fikses på sa hun, bare jeg sluttet med solarium og benyttet meg av de gode produktene jeg og de andre fikk av dem (viser senere).

Scooteren en av oss finalister kan stikke av med!!

Den var kjempelekker! Håper jeg vinner den sånn at jeg kan komme meg tidsnok på skolen framover. Hihi! Dere har vært kjempeflink til å stemme på meg, tusen takk ♥ Husk at dere kan stemme hver dag! Trykk HER hvis du vil stemme på meg.

Fotballfruen var innom hun og. Hun var der i sammenheng med side2, som journalist. Var selvfølgelig stas å se henne “in real”, men ble litt skuffet over at hun virket så overlegen, om jeg tørr å kalle det det.

Vet ikke om det var det at hun var sjenerert eller kanskje synes det var kleint at vi ville ta bilder med henne, men fikk et litt dårlig inntrykk av henne. Jaja, fin å se på var hun i allefall.

Janne Borlaug, fra Makestyle (min favoritt nettside for sminke og styling) var der for å vise oss noen sminketips for hvordan man kan se flott ut uten og være solbrun. Fikk masse brae tips som jeg skal benytte meg av, og som jeg skal vise videre til dere.


Se så fin Henriette ble, helt nydelig!

Alt jeg lærte i går skal jeg lære videre til dere. Forhåpentligvis klarer jeg å påvirke dere til og også slutte med solarium, eller i det minste ta mindre. Solariumstiden min er over, så nå er det blekere tider i vente. I fire uker skal jeg blogge om hvordan det er og ikke ta sol, hvordan jeg føler meg når jeg blir blekere, fortelle dere om hvor farlig det faktisk er, tipse dere om diverse produkter for å føle seg bedre som “blek”, prøve ut selvbruning, få tilbake min sunne hud og ta vare på helsa mi rett og slett. Ser faktisk veldig fram til dette! Noen av dere som joiner meg med og ikke ta sol på minst fire uker? Hadde vært sykt bra om dere lesere også hadde engasjert dere, og slengt dere med:D

40 kommentarer

Siste innlegg