Sliten pike etter Back 2 School

God dag! Thumbs up for meg som sitter på skolen nå, og i tillegg kom til rett tid! Vurderte sterkt og bli hjemmeværende i dag. Ser riktignok helt fantastisk ut med falskvippene (som riktignok ser veldig fake ut) hengende på snei og gårdagens make-up. Uff, skal ikke være lett å være like kul som meg.

Dagen i går var stressende, så jeg fikk ikke tid til å ta outfitbilder. Men jeg gikk for kjole nr. 2, selv om den 1. fikk ganske mange flere stemmer, men jentene jeg fikset meg sammen med mente jeg skulle gå for blomsterkjolen. Den brune er fra b-young og blomsterkjolen er fra Gina Tricot.

Sorry dere, men jeg tok faktisk INGEN bilder i går….

Skal ikke gå inn på detaljer fra gårdagen, eneste jeg har å si er at Back 2 School SUGER! Men alt i alt hadde jeg en fin kveld for det om.

21 kommentarer

Siste innlegg