Gårdagens unødvenige outfit

Film, godteri, avslapping og kos stod på planen i går, men som dere vet så er det ikke noe som heter “rolig kveld” her i ******veien 35. Hvertfall ikke når verken den ene eller den andre i vennegjengen har noe ro i ræva. Det ene fører til det andre, og wops så er man på vei ut døren i skyhøye hæler for å oppsøke festligheter. Vi satte snuten i rettning en linjefest som vi så og si ikke kjente et menneske fra, så vi visste ikke om det var noe bra i det hele tatt. Men vi dro nå dit da, men det visste seg at det var helt elendig der, så vi fant fort ut at vi ikke orket å bruke ei eneste krone for å komme oss inn dit.

Vell, det endte med at vi alle dro hjem hver til sitt. Jeg sovnet av meg en gang jeg kom inn døra hjemme. All stresset og make-upen var bortkastet, men siden jeg allerede hadde kledd meg opp å sminket meg, så kan jeg jo like godt dele outfiten med dere:
Skjørt H&M Topp BikBok Øredobber Cubus(?)

Sorry for at jeg ser ut som ei sur bitch på bildene..Og som dere ser så FUNKET selvbruningen 🙂 Skriver om den senere i dag.

– Likte du outfiten?

42 kommentarer

Siste innlegg