Anbefaling av selvbruning

Jeg skal ikke skryte på meg at å si at jeg har så veldig mye erfaring med diverse selvbruninger, for som kjent så har jeg alltid vært stor fan av solarium. Har alltid sett på selvbruning som klissete, skjoldete og ekkelt, men nå som jeg har sluttet med solarium så har jeg vel ingen valg hvis jeg vil se brun og fresh ut, så da må man ty til selvbruning. Og jeg er faktisk VELDIG fornøyd med denne!

I boksen så er det en brun olje som man skal helle i en i en stor bolle. Den bollen på bildene var for liten, så jeg måtte bytte til en større en.

Det følger med en klut i selvbruningen som man skal dyppe ned i bollen (hele kluten skal dyppes ned i). Så skal man vri den så godt man kan til nesten er helt tørr. Det følger med hansker i selvbruningen som man må bruke hvis man ikke vil ha svarte hender. Så er det bare å smøre seg inn med kluten. For et bedre resultat kan det være lurt å få ei venninne eller noe til å smøre deg. Det skal bare et tynt lag til for å bli brun, så her gjelder det å holde tunga rett i munnen. Oljen fra bollen heller man bare tilbake etterpå.

Resultat:

Kan ikke huske at jeg har vært sånn her brun før! Faktisk helt sykt hvor brun jeg ble av den. Hvor brun du blir av den avhenger litt av hvor brun du er fra før av, så jeg ble ekstemt brun. Og i tillegg ser det ganske naturlig ut, synes jeg. Det har nå gått 5 dager og fargen ser foreløpig enda like fin ut, ingen skjolder.

Jeg kjøpte selvbruningen av Henriette. Om du er interessert i å kjøpe den så er det bare å kontakte henne via bloggen hennes. 349 kr kostet den, absolutt verdt det, synes jeg!

– Har du prøvd den ut?
– Har du kanskje en annen selvbruning å anbefale?

121 kommentarer

Siste innlegg