Satser på en 2’er

I dag har jeg gjort alt annet enn jeg burde. Egentlig burde jeg sittet hjemme i kveld med nesen helt ned i matteboka siden vi har prøve i morgen OG, men det fristet mer å dra bort på revyen for å være litt sosial. I år er jeg er egentlig instruktør på monkeyrevyen, men har ikke hatt tid og energi til overs for å være der. Monkeyrevyen er forresten revyen til ungdomsskolen jeg gikk på, hvor jeg har vært aktør selv. Til dere som nettopp satt som et stort spørsmålstegn, så er i allefall aktør det samme som en skuespiller. Bare at på revy så heter det aktør. SÅ VET DU DET! Har du noen gang vært med i en skolerevy?


I’m so pretty, and I know it!

Jeg satser på at mattekunnskapene fra ungdomsskolen fortsatt er der når jeg trenger dem i morgen. Tror jeg da med andre ord satser på en 2’er.

34 kommentarer

Siste innlegg