Meg og min pene venn + dritbra film du må se

WOW, at det går ann å ta så feil av et regnestykke. Skjønner ikke hvordan jeg fikk 400 x 52 til å bli 8400, når svaret faktisk ble 20 800! Oh my god, det første jeg tenkte var “dæven jeg suger i matte”, og den andre tanken som slo meg inn var “Hva i helvette, HAR JEG VIRKELIG BRUKT SÅ MYE PENGER PÅ SOLARIUM?” Tenk så mange burgere jeg har måttet stekt for alle de timene i solarium… Må bare tilføye at jeg ikke har tatt sol fire ganger i uken i et helt år, det var når jeg var på mitt verste.

I natt skal jeg sove hos mine pene venn Charlotte Salamonsen:

Hun har akkurat laget seg blogg, og den er: http://www.chsalamonsen.blogg.no. Synes alle skal gå innom å ta en titt. Om noen av dere har lyst til å lage henne design så hadde både jeg og hun blitt veldig glad. Send henne mail på: [email protected]


Også har dere meg da, like nydelig som alltiiid. Her ser dere mitt bleike ansikt… Det er noe både jeg og dere er nødt til å venne oss til.

Og så til slutt…

Seriøst; DERE MÅ SE DENNE FILMEN! Mer trenger jeg ikke si.

Muss og god natt, i morgen er det jobb hele dagen!

42 kommentarer

Siste innlegg