Vinneren av solvett konkurransen ble…

Tenk at jeg vant!

Gud, så morsomt det er, spesielt med tanke på den så og si ikke-eksisterende vinnerflaksen jeg har blitt utdelt. Hadde ingen høye forventninger om å vinne, for jeg ville ikke bli skuffet. Utrolig god følelse å vinne, er det i allefall! Tusen takk til alle dere som har fulgt meg, lest, lært og ikke minst stemt på meg, dere er de beste av de beste! Også må jeg gratulere Susanne med en god 2. plass, hun var virkelig en sterk konkurrent!

Og gratulerer til Theresesnuppsi som bestod mopedteorien i dag! For en flott dag dette er. Nå skal jeg feire med litt smågodt ♥

I morgen tidlig klokken 09.00 skal jeg på radio folkens, hvor jeg skal snakke om solarium og kampanjen. Det blir spennende, har aldri vært på radio før:-)

119 kommentarer

Siste innlegg