Link til radiointervjuet

Det var ikke like skremmende å være på radio som jeg trodde, selv om det var direktesending. Det gikk veldig fint, faktisk! Spesielt når det var så hyggelige mennesker å ha med å gjøre, reporter Karen Marie Berg og Gjert Henrik Vedeler fra kreftforeningen.

Ble ganske fornøyd med intervjuet. Det ble sendt på NRK Tromsø, ikke NRK Trøndelag (som jeg skrev i forrige innlegg). Intervjuet kan du høre HER (43.30 på tidslinja), og HER (23.10 på tidslinja) kan du høre innslaget fra Nordaførr. Og HER kan dere lese om det hele på NRKs nettsider.

Jeg er veldig stolt over meg selv! Er glad for at jeg har fått muligheten til å bruke bloggen min til noe så bra. Angrer ikke ett sekund på at jeg meldte meg på denne flotte kampanjen. Igjen, tusen takk for at dere har fulgt meg, lest, hørt, sett og ikke minst stemt på meg gjennom hele konkurransen ♥

59 kommentarer

Siste innlegg