Ukens leser – Ida


http://idahpews.blogg.no/

Wow, da var det søndag, IGJEN. Noe som betyr at jeg skal kåre “ukens leser”, som denne uka ble Ida! Jeg synes det er kjempe trivelig at Ida kommenterer så mye, og det er alltid saklige og engasjerte kommentarer.

Spørsmål fra Ida: “Hvor du får motivasjonen fra?”

Da velger jeg å tro at det er blogging det er snakk om. Den største inspirasjonskilden er DERE. Jeg er så heldig som har så mange lesere, og dere kommer med tilbakemelding på det jeg gjør/skriver. Og dere kommer ofte med forslag om hva dere vil jeg skal blogge om, og da popper det opp ideèr, og da skriver jeg om det. Jeg leser hver eneste kommentar som kommer inn, og det er veldig inspirerende å lese om forskjelliges meninger om ting.

Spørsmål fra meg til dere: hva får du inspirasjon av til å blogge?

75 kommentarer

Siste innlegg