Feita er hjemme igjen

Sånn, da var jeg trygt hjemme i Tromsø etter en rolig og avslappende familiehelg i Narvik storby.

Jeg pleier sjeldent å føle meg feit, men nå gjør jeg virkelig det. Har spist så inn i granskauen mange kalorier i helga. Når jeg tenker meg om, så har jeg faktisk spist og drukket helt siden jeg satt meg i bilen fredags ettermiddag, til jeg kom hjem for et par timer siden. Og nå sitter jeg å slafser på nonstop. Tror faktisk jeg har lagt på meg et par kilo i løpet av helga. 

Jeg har ett mål denne uka (eller to). Denne uka skal jeg utnytte mitt medlemsskap på SATS hvertfall TRE ganger!! Også skal jeg prøve å spise litt sunt, men det setter jeg meg ikke som et ordentlig mål, for det “målet” blir jeg til å stryke med glans på. Så det er bare ekstra bonus hvis jeg klarer det.

Nå skal jeg nyte denne filmen før jeg tar kvelden. Har hørt at den er utrolig søt, men jeg leide den egentlig bare fordi Channing Tatum er så forbanna deilig!!

76 kommentarer

Siste innlegg