To gråtefilm anbefalinger

I det siste har jeg bare lastet ned romantiske og triste gråtefilmer som har gjort at jeg har grått meg i søvn hver natt, som har resultert i at jeg har våknet opp med hovne øyner, haha. Jeg er vanligvis ikke noe sippe-jente, men tårene bare strømmet på da jeg så “Dear John” og “The last song”. Helt nydelige filmer, begge to. Og det er ikke et minus at de mannlige skuespillere er så forbanna kjekke. Jeg gråter og sikler over guttene om en annen. Må ikke glemme jentene da – Amanda Seyfried og Miley Cyrus er helt nydelige skuespillere. Jeg gidder ikke å skrive noe om hva disse filmene handler om, for det synes jeg dere absolutt må finne ut av selv, hvis dere ikke allerede har sett dem 🙂

 

Dear John


Helt seriøst! Channing Tatum er DRØMMEMANNEN med store bokstaver og hundre utropstegn!!!

The last song


Hadde ikke akkurat takket nei om Liam Hemsworth hadde stått på døra mi heller da!!

Har du noen romantiske gråtefilmer å anbefale?

115 kommentarer

Siste innlegg