Åå, endelig er den min!


BikBok – 699,-

Vel, denne jakken har dere sikkert sett rundt på alle sine blogger den siste tiden, så jeg synes ikke det er så stas å vise dere den. Men jeg har foreløpig ikke sett èn person her i Tromsø gått kledd i denne herligheten. Foreløpig, selvfølgelig. Jeg gleder meg i allefall til å bruke jakken masse i vinter. Kommer antagelig outfit bilder med denne på i morgen. Som jeg skrev i går så har jeg shoppet litt i det siste, skal selvfølgelig vise dere, bare ikke alt i ett innlegg.

Hva synes du om denne jakka egentlig, hot or not?

Også var det tegningen..

Stor klapp på skulderen til alle dere som klarte å gjette riktig! Skjønner ikke hvordan dere klarte det egentlig. Riktig rekkefølge er: Charlotte, Therese, Nora, Tuva, Elena og Anna. Haha, legg merke til krakken Therese står på! Morsomt at dere faktisk kjente meg igjen på grunn av toppen på hodet som jeg går med nesten hele tiden.

Aff, kjenner at jeg virkelig ikke er klar for ny skoleuke. Jeg må virkelig ta meg selv i nakkehårene å finne frem motivasjonen som jeg er helt overbevist om ikke finnes… Føler du deg klar for ny skole/jobbuke?

54 kommentarer

Siste innlegg