10 ting som “kjennetegner” meg

Hver gang jeg skal sette meg ned for å blogge begynner jeg alltid først med å lese gjennom alle bloggene jeg følger med på, og det tar sin tid. Så dette innlegget skulle vel egentlig vært postet for over èn time siden. Irriterende mye tid man egentlig bruker på å lese om andre sine liv. Noen som kjenner seg igjen?

Vi alle har noen vaner eller noe som “kjennetegner” oss selv. Det var vel akkurat derfor noen av dere flinke lesere klarte å kjenne meg igjen på tegningen i innlegget under. I går satt jeg å tenkte over hvilke “kjennetegn” og uvaner jeg har. So here you go:

♥ Jeg går alltid med hårstrikk på hånden. Jeg må alltid ha hårstrikk tilgjengelig.

♥ Og jeg har som regel alltid håret i en ball. Grunnen er fordi jeg vet aldri hvordan jeg skal fikse håret. Blir aldri fornøyd uansett hva jeg gjør. Uansett om jeg èn dag har fikset håret, så føler jeg etter hvert at det blir stygt, og da må jeg sette det opp i en ball igjen. Ikke at ballene mine ser så sykt brae ut da.

♥ Ullgenseren er min bestevenn gjennom vinteren. Har sikkert femti ullgensere, og skulle gjerne hatt flere.

♥ Jeg har en nese som jeg ikke er så veldig glad i, derfor bruker jeg å redigere den bort når den blir tatt i vinkler som fremhever at den er stor og stygg. Mye penere.

♥ Jeg går alltid uten sminke i hverdager, rett og slett fordi jeg heller vil sove litt ekstra om morgenen enn å sminke meg. Haha. Også gir jeg vel egentlig litt faen i om folk synes jeg er pen eller ikke. Men i helgene liker jeg å slå på stor tromma å ordne meg litt ekstra.

Men jeg liker ikke så godt å bli tatt bilder av uten sminke da, så da skjuler jeg ansiktet. *demonstrasjonsbilde* haha.

♥ Jeg har alltid med meg min kjære Iphone. Avhengig!

♥ Lipsylen må jeg også ha med meg over alt. Spesielt denne, det er min favoritt. Jeg bruker egentlig alt for mye lipsyl, så nå er leppene mine blitt vant til å være fuktig all the time, så de blir veldig fort tørre. Leppene har egentlig ikke godt av det.

♥ Jeg er en frysepinne, så jeg går alltid med ullsokker. Tynne sokker er det kaldeste og verste jeg vet om!

♥ Jeg får NOIA hvis jeg er fri for dette!

♥ Når jeg er sulten og det ikke er noe mat i huset som jeg synes er fristende, så bruker jeg noen ganger å spise meg mett på godteri. Veldig lurt!

Hva “kjennetegner” deg? Lag gjerne et innlegg om det du også, og post det i kommentarfeltet, hvis du vil.

139 kommentarer

Siste innlegg