Det er lov å skryte litt av seg selv

Ligger nå i senga mi etter en lang dag med både skole og jobb, som i grunn har gått ganske fort når jeg tenker meg om. Kunne egentlig tenkt meg en varm og deilig dusj nå, men siden jeg skal på SATS i morgen så gidder jeg ikke å vaske håret mitt nå. Jeg liker å være en skitten liten pike. Har blitt litt flinkere til å trene i det siste, thumbs up for me!

Ikke for å skryte (eller jo), jeg trenger vel egentlig ikke å trene. Heheheh! For i gymmen i dag hadde vi fortsettelse på styrketesten vi begynte med i forrige uke, og gjett hvem som stadig imponerer seg selv? Jo, jeg. Skjønner ikke hvor musklene mine kommer fra, jeg trener jo aldri! Når ei jente som trener ca. èn gang i måneden slår alle jentene og de fleste guttene i de fleste øvelsene, så er det lov å skryte over seg selv:-)
Dette bildet passet vel best inn her! Hihi, skikkelig skryte innlegg, men det er lov å skryte litt av seg selv! 🙂

248 kommentarer

Siste innlegg