Zumba og klassebilde

Åå, for en herlig dag dette er! I går var jeg på Zumba-time på SATS, og det var skikkelig morsom trening som passet meg utmerket. Det er sånn skikkelig hoftevrikke-dansing, afrikansk eller hva det nå heter. Anbefaler alle som trener på SATS å prøve det, for det er virkelig trening som faktisk er GØY. Eller, vet ikke om de har det på alle SATS-sentrene i landet da. Brukte masse energi i går som jeg egentlig ikke hadde siden jeg ikke sov i går natt, så da jeg kom hjem fra SATS gikk jeg rett i dusjen, og så la jeg meg i senga med håndduken rundt meg. Hadde tenkt til å sette på litt fin musikk som jeg kunne sovne til, men det rakk jeg aldri. Sovnet av med en gang hodet traff puta, herregud så deilig. Er lenge siden jeg har vært så opplagt på skolen 😀 Og best av alt – vi er ferdig klokka 12 i dag, og da er det HELG ♥

Og ja forresten, da jeg kom traskende på skolen i går med store poser under øynene etter ei søvnløs natt, fikk jeg vite at vi skulle ta klassebildet. Og TAKK GUD for at jeg hadde tatt med meg sminken på skolen så jeg fikk sminket meg skikkelig. Takler ikke å låne andre sine sminke. Men ja, resultatet ble slik:
 


Klassen min ♥ Mangler 4 stk, tror vi må være den klassen som har mest fravær, hahaha!

53 kommentarer

Siste innlegg