Treningsglede og paranormal activity i kveld (REDD)

Stort kryss i boka under kategorien flink pike, for jeg har vært på SATS i dag OG! Tok meg en skikkelig workout på tredemølla, og trente mage og rygg. Nå har jeg bestemt meg for å begynne et nytt og bedre liv (hvor mange ganger sier man ikke dette da?). Men nå har jeg bestemt meg, og motivasjonen er akkurat der den burde være. Nå er det trening som gjelder fremover, og litt bra kosthold skal jeg prøve å ha. Men det med bra kosthold er ikke akkurat min sterkeste side, så det får vi nå se på. Liker å leve godt, for å si det slikt. Noen andre som også er i trenings humør for tiden?

OJJ SHITTTT. Har ennå treningsklær på meg, og om èn halv time skal jeg sitte på bussen på vei til kinoen for å se Paranormal Acticity 2. GLEDER MEG!!! Er den bra?? Jeg synes i alle fall den første filmen var dritt skummel, enda jeg så den hjemme i Thereses koselige stue. KOMMER TIL Å PISSE UT KINOSETET AV REDSEL! Snakkes.

59 kommentarer

Siste innlegg