Jeg er jo tross alt A-kjendis!!

Har aldri vært så effektiv i hele mitt liv. På en halv time rakk jeg å dusje (bare kroppen da), sminke meg, ordne håret, finne klær OG huske alt jeg skulle ha med. Rakk til og med bussen. Gledet meg som en liten unge til og bli vettskremt av Paranormal Activity 2, men da vi kom til kinoen fikk vi beskjed om at det var utsolgt. UTSOLGT? Halloo…….. Synes ærlig talt at de kunne ha satt inn et par ekstra stoler sånn at vi fikk plass. Jeg er jo tross alt A-kjendis.

Hva skulle vi da gjøre denne fredagskvelden? Henge på Burger King sammen med alle fjortizene som nærmest har flyttet inn der? Nei, vi endte heller opp hos Therese, hvor jeg fremdeles er. Kunne like godt sittet alene hjemme på rommet mitt i stedefor å sitte her på gulvet å høre på fire jenter som skriker i kor fordi de dør i CS. Wtf, hvem sitter en fredagskveld å spiller CS? OG ER JENTER?

TAPERE!

TAPERE#2!!

Alenemor på gulvet…


Modellpijah94!


Hva har dere gjort/gjør i kveld? Btw, innkjøpene kommer i morgen.

48 kommentarer

Siste innlegg