Flink pike

I dag har jeg nok en gang vært flink pike, og kan legge meg med god samvittighet. SATS skal fra nå av bli mitt andre hjem. Skal prøve å trene 3-4 ganger i uka, tror det er et realistisk mål jeg kan klare å holde. Trening gir meg så utrolig mye!! MEN, skal passe på at dette ikke blir noe form for treningsblogg, for det er absolutt ikke min greie. Og jeg vil ikke skryte på meg at jeg kan så sykt mye om trening og kosthold, for når jeg er på SATS så gjør jeg bare akkurat det jeg føler for den dagen, har med andre ord ingen treningsplan jeg følger. Jeg trener for eksempel sjeldent armer, av den enkle grunn at jeg ikke har lyst på muskelarmer, noe jeg får sykt lett. Men må legge til at jeg ikke trener for å gå ned i vekt eller noe sånt, for vekta mi er helt fin sånn som den er (ikke det at vekt har så mye å si. Før da jeg likte å løfte vekter, veide jeg naturligvis mer enn det jeg gjør nå). Trener fordi jeg liker det, og fordi jeg elsker å være i god form 😀

Blablabla… Hahaha, låner fortsatt Bella av Therese, og vi hadde nettopp en photoshoot med cammen. Klarer ikke å velge ut 2-3, så dere får hele 8 bilder.








Bella elsker meg, og jeg elsker henne♥♥♥

26 kommentarer

Siste innlegg